Beyazsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Samimiyet için paşam ifadesi kullanılmıştır )
paşam benim her kafadan bir ses çıkmış.

Lise mezunu : 13 /3 den başlar adaylık kalkınca 12/1 olur.

Önlisans : 10/2 den başlar.

Lisans : 9/1 olması gerekli idi yanlış olmasın.

8/2 önlisans evli çocuksuz 2 yıllık memur hizmetli : 2590 civarı sen yuvarla 2600 deyiver.

aynı şartlarda 8/2 bekar : 2400 e yakın alır.

memurun aldığı maaşı hizmetliye vermezler. hizmetli ile memur arasındaki maaş farklı neredeyse 200-210 tl aralığında oynar durur.
Yukardaki bahsettiğim şahıs 1950 civarında maaş ile başladı.İntibak yaptı.bu son zam ile yukarda bahsedilen maaşı alıyor.
Yani öyle yazıldığı gibi değil paşam güzel kardeşim 30 yıllık düz memur ancak 3 bin ve üzerini görüyor. memur garibandır memuru sevin sahip çıkın.

Not : 15 inden sonra işe başladıysan bir daha ki ay ayın 15 inde çift maaşa yakın maaş çekersin inş.
Teşekkür ederim Hocam zahmet edin yazdığın için +R10
Daha bir ay sonra başlayacağım göreve. Ev tutacam büssürü masraf. O yüzden merak sardı. Bir arkadaşım Edirne İl Özel İdaresi'ne atandı. O da bir iki ay sonra başlayacak. Orada ek ücret varmış. Sorduğunda aynen şöyle demişler: "3000 3100 gibi ele geçiyor 400 de ticket var"
Ben doğuya gidiyorum eki bırak ekcik bile yok, göremedim öyle bir şey hiçbir yerde