• 24-06-2017, 19:12:47
    #1
    halledildi.
  • 24-06-2017, 19:21:09
    #2
    Uzak durmalısın. Bir şey yaşamamışsın çabuk unutursun.
  • 24-06-2017, 19:26:25
    #3
    Tek derdin bu olsun kardeşim. Boşver kısmet değilmiş demek ki. Bak yoluna. Uzattıkça kendini üzersin. (demesi kolay tabi ama bizde geçtik bu yollardan )
  • 24-06-2017, 19:36:01
    #4
    Vazgeçmelisin ve bu kadar gardını düşürme güçlü ol ona karşı kendini küçük düşürme.
  • 24-06-2017, 19:37:26
    #5
    Vazgeçmekte Olmıyor ki . :S
  • 24-06-2017, 19:38:07
    #6
    Aklıma rech34 geldi : )
  • 24-06-2017, 19:39:53
    #7
    onun olayı nedir hocam.
  • 24-06-2017, 19:40:43
    #8
    Reis bana kalırsa salla gitsin Ama yapamazsın biliyorum, çünkü buna benzer çok vakıa inceledim.

    Mesafeni korumalısın, onu takip etmeni istemiyorsa (görünüşte), takip etmeyip onu sıkmak istemediğini ve hayatına kaldığın yerden devam ettiğini göstermelisin. Hak ediyorsa ve ediyorsan dönecektir. Dönmezse duruma alışmalısın. Aksi halde daha fazla ona odaklanırsan kızın karakterine (ve ahlaki düzeyine) bağlı olarak "yedek ve güvenli liman" olarak yada "saplantılı ve rahatsız edici" olarak görülme ihtimalin çok fazladır. Bu iki seçenekte senin için hayatını zehir eden seçenekler olur.
  • 24-06-2017, 19:46:59
    #9
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis bana kalırsa salla gitsin Ama yapamazsın biliyorum, çünkü buna benzer çok vakıa inceledim.

    Mesafeni korumalısın, onu takip etmeni istemiyorsa (görünüşte), takip etmeyip onu sıkmak istemediğini ve hayatına kaldığın yerden devam ettiğini göstermelisin. Hak ediyorsa ve ediyorsan dönecektir. Dönmezse duruma alışmalısın. Aksi halde daha fazla ona odaklanırsan kızın karakterine (ve ahlaki düzeyine) bağlı olarak "yedek ve güvenli liman" olarak yada "saplantılı ve rahatsız edici" olarak görülme ihtimalin çok fazladır. Bu iki seçenekte senin için hayatını zehir eden seçenekler olur.
    yorum için teşekkürler dün gece 12 den sabah 5 e kadar onla connect2.me den konustuk tabi oyle okuldan hocalardan falan ilk baştaki bi diyalag da buydu.
    Senin Sevdiğin Sevgilin Falan Yokmu?
    - Var.
    Git Ona Yaz.
    - Zaten Ona Yazıyorum..
    Tabi Bundan Sonra benim kim oldugumu tahmin etti tahir misin dedi evet dedim. Nasıl anladın ayağını yaptım. Yazış tarzından anladım dedi öyle konustuk 5 e kadar.
    Neden Ayrıldığı konusu ise Bir Hata Yaptı Bende Ayrıldım Bu kadar Dedi.