Reis bana kalırsa salla gitsin

Ama yapamazsın biliyorum, çünkü buna benzer çok vakıa inceledim.
Mesafeni korumalısın, onu takip etmeni istemiyorsa (görünüşte), takip etmeyip onu sıkmak istemediğini ve hayatına kaldığın yerden devam ettiğini göstermelisin. Hak ediyorsa ve ediyorsan dönecektir. Dönmezse duruma alışmalısın. Aksi halde daha fazla ona odaklanırsan kızın karakterine (ve ahlaki düzeyine) bağlı olarak "yedek ve güvenli liman" olarak yada "saplantılı ve rahatsız edici" olarak görülme ihtimalin çok fazladır. Bu iki seçenekte senin için hayatını zehir eden seçenekler olur.