• 24-06-2017, 20:32:27
    #19
  • 24-06-2017, 21:00:24
    #20
    @LordHaseky;
  • 24-06-2017, 21:02:08
    #21
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman, psdbul görmesin ahahah

    "Ah bu banlarım bana psdbul'u hatırlatır..." -Rech34 reyiz
    Anılarım canlandı
  • 24-06-2017, 21:15:45
    #22
    Takma kafana diyeceğim de olmuyor seni çok iyi anlıyorum. Benzerini bende yaşadım Samimi bir arkadaşım kıza ondan hoşlandığı mı söylemiş kız ise bütün erkekler itici geliyor demiş ben ise teklif cesareti bulamadığımdan akşam olan oldu diyerek wp den yazdım meğerse sevgilisi varmış onu çok seviyorum felan dedi bende eyvallah dedim hayat devam ediyor senin gibi bende unutamasam da...
  • 24-06-2017, 21:19:08
    #23
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anılarım canlandı
    Kayıtlar daha duruyor atayım mı
  • 24-06-2017, 21:29:35
    #24
    Dostum ben de arayı açman gerektiği taraftarıyım sen ne kadar onun üzerine düşersen, onu takip edersen o senden daha da soğuyacaktır emin ol. Hızlı bir şekilde arayı aç keyfine bak, gezmene tozmana bak hatta yapabiliyorsan başka kızlarla takıl. Eğer kızın üstüne düşersen kendini çok değerli bir şey sanacak ve ona ulaşman daha da zorlaşacak emin ol. Salla gitsin boşver. Hee şöyle bir şey de var tabi kızın çok üzerine düşersin, sürekli takip edersin, mesaj atarsın bir şekilde çıkmaya başlarsınız ama bu hiç sağlıklı olmaz, seninle çıkarken diğer çocuğu düşünmeye devam eder... O yüzden salla gitsin.
  • 24-06-2017, 21:58:56
    #25
    Durumunu en güzel bu cümle tanımlar sanırım.

    '' suyu hayal etmekle susuzluğunu gideremez, ateşi düşünmekle ısınamazsın.''

    Yol yakınken vazgeç güzel kardeşim. Yoksa bir bakışı bir yılını alır senden.
  • 24-06-2017, 22:08:05
    #26
    hocam sizi gayet cok iyi anlıyorum . lakin fazla kaptırmayın diyorum neden mi dersin ? eski sevgilisi ile barışır. barışmadı var sayalım etkılenecegı biri cıkar onunla olur kala kalırsın hayattan sogursun işinden gücünden olursun .sahsen ben 4 yıllık bır ılıskım oldu ansızın ayrıldık ayrtık sevmıyor ıstemıyorum dıyerekten . olan dort yılıma oldu uzattım okula oldu . bıraz verılen orneklere bak uymaya calıs yasanmıs seyler yazılmıs birini ölürcesine sevme o gider sen ölürsün benim gibi olma toparlaması cok zor daha birseyler yasamamısken bırak sen acılmıssın donersen senin dönmezse hic senın olmamıstır
  • 24-06-2017, 22:17:53
    #27
    Benim başımdada Var
    Evt
    Tamm
    Birde Sanane müthiş kombinasyon ile Hattrick yapıyor
    Tripmi atıyor Red mi ediyor Hiç anlayamıyosun.

    ALLAH c.c Hayra Çıkarsın diyeli hocam