hocam sizi gayet cok iyi anlıyorum . lakin fazla kaptırmayın diyorum neden mi dersin ? eski sevgilisi ile barışır. barışmadı var sayalım etkılenecegı biri cıkar onunla olur kala kalırsın hayattan sogursun işinden gücünden olursun .sahsen ben 4 yıllık bır ılıskım oldu ansızın ayrıldık ayrtık sevmıyor ıstemıyorum dıyerekten . olan dort yılıma oldu uzattım okula oldu . bıraz verılen orneklere bak uymaya calıs yasanmıs seyler yazılmıs birini ölürcesine sevme o gider sen ölürsün benim gibi olma toparlaması cok zor daha birseyler yasamamısken bırak sen acılmıssın donersen senin dönmezse hic senın olmamıstır