• 24-06-2017, 19:57:17
    #10
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum için teşekkürler dün gece 12 den sabah 5 e kadar onla connect2.me den konustuk tabi oyle okuldan hocalardan falan ilk baştaki bi diyalag da buydu.
    Senin Sevdiğin Sevgilin Falan Yokmu?
    - Var.
    Git Ona Yaz.
    - Zaten Ona Yazıyorum..
    Tabi Bundan Sonra benim kim oldugumu tahmin etti tahir misin dedi evet dedim. Nasıl anladın ayağını yaptım. Yazış tarzından anladım dedi öyle konustuk 5 e kadar.
    Neden Ayrıldığı konusu ise Bir Hata Yaptı Bende Ayrıldım Bu kadar Dedi.
    Anlıyorum hocam, aynı şeyleri yaşamadım tek kişiyi sevdim ve sevdiğim kişi eşim. Bu nedenle belki sizin halinizi tam hissetmem mümkün olmayacaktır. Ancak sizi iyi anladığımı düşünüyorum. Belki şuan anlaşılmaktan çok hissedilmeye ihtiyaç duyuyorsunuz. Fakat ben ona odaklı devam ederseniz belirttiğim iki olumsuz neticeyle karşılacağınızı düşüyorum. Ona odaklı yaşamaya devam ederseniz, kızın sizi tercih etmesine neden olsa da korkarım ki kalıcı bir huzuru beraberinde getirmesi oldukça zor. O nedenle şiddetle mesafeyi belirttiğim şekilde açmanızı tavsiye ederim.
  • 24-06-2017, 20:00:28
    #11
    Kardeşim buradaki bir çok kişi senin bu yoldan bu sevdadan dönmeni söyleyecektir

    Benim fikrimde öyle kendini çok kaptırma, güçlü dur. Dünya sevdiğin kızın etrafında dönmüyor. Başka güzelliklere yelken aç dost edin, sosyal ortamlarda bulun keyfini çıkar.

    Sana değer verecek seni gerçekten sevecek biri olacaktır.
  • 24-06-2017, 20:01:10
    #12
    Vazgeçmen gerek dostum.
  • 24-06-2017, 20:01:20
    #13
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum hocam, aynı şeyleri yaşamadım tek kişiyi sevdim ve sevdiğim kişi eşim. Bu nedenle belki sizin halinizi tam hissetmem mümkün olmayacaktır. Ancak sizi iyi anladığımı düşünüyorum. Belki şuan anlaşılmaktan çok hissedilmeye ihtiyaç duyuyorsunuz. Fakat ben ona odaklı devam ederseniz belirttiğim iki olumsuz neticeyle karşılacağınızı düşüyorum. Ona odaklı yaşamaya devam ederseniz, kızın sizi tercih etmesine neden olsa da korkarım ki kalıcı bir huzuru beraberinde getirmesi oldukça zor. O nedenle şiddetle mesafeyi belirttiğim şekilde açmanızı tavsiye ederim.
    teşekkürler hocam şu da var sanalda konuşmak reel'de yüz yüze konusmaya da benzemez okullar acılınca bakacaz artık eğer olmassa mecbur platonik sevgi ile hayatı sürdürücez.
  • 24-06-2017, 20:02:43
    #14
    Dostum kızma ama, Halk arasında bir tabir vardır kendi kendine gelin güvey olmak diye öyle birşey olmuş senin ki.

    Karşılığı olmayan bir şeyi sürdürmenin anlamı yok, hayat devam ediyor, yoluna devam et.
  • 24-06-2017, 20:07:26
    #15
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum kızma ama, Halk arasında bir tabir vardır kendi kendine gelin güvey olmak diye öyle birşey olmuş senin ki.

    Karşılığı olmayan bir şeyi sürdürmenin anlamı yok, hayat devam ediyor, yoluna devam et.
    eyvallah.
  • 24-06-2017, 20:17:28
    #16
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma rech34 geldi : )
    Hocam bende hatırladım şimdi hatırlamaz olaydım
  • 24-06-2017, 20:19:25
    #17
    MarvelMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende hatırladım şimdi hatırlamaz olaydım
    aman, psdbul görmesin ahahah

    "Ah bu banlarım bana psdbul'u hatırlatır..." -Rech34 reyiz
  • 24-06-2017, 20:31:53
    #18
    Yiğidim sana başka kız mı yok [emoji1]