Anlıyorum hocam, aynı şeyleri yaşamadım tek kişiyi sevdim ve sevdiğim kişi eşim. Bu nedenle belki sizin halinizi tam hissetmem mümkün olmayacaktır. Ancak sizi iyi anladığımı düşünüyorum. Belki şuan anlaşılmaktan çok hissedilmeye ihtiyaç duyuyorsunuz. Fakat ben ona odaklı devam ederseniz belirttiğim iki olumsuz neticeyle karşılacağınızı düşüyorum. Ona odaklı yaşamaya devam ederseniz, kızın sizi tercih etmesine neden olsa da korkarım ki kalıcı bir huzuru beraberinde getirmesi oldukça zor. O nedenle şiddetle mesafeyi belirttiğim şekilde açmanızı tavsiye ederim.
teşekkürler hocam şu da var sanalda konuşmak reel'de yüz yüze konusmaya da benzemez okullar acılınca bakacaz artık eğer olmassa mecbur platonik sevgi ile hayatı sürdürücez.