• 13-04-2017, 20:14:39
    #10
    Ek bir bilgi daha vereyim, DHL ile anlaşın Avrupa için. DHL avrupa'daki en iyi kargo firmasıdır. Anlaşma yaptığın taktirde 2 KG 10 EURO gibi bir ücret alıyorlar ve 24 saat içinde kapıya ulaştırıyorlar. Daha esnek paketleri de var 3-7 iş günü gibi paketlerde fiyatlar daha ucuza geliyor. 4-5 EURO gibi fiyatlara düşebiliyorlar. Aylık en az 10 adet gönderim yaparız diyerek anlaşın.
  • 17-04-2017, 14:06:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek bir bilgi daha vereyim, DHL ile anlaşın Avrupa için. DHL avrupa'daki en iyi kargo firmasıdır. Anlaşma yaptığın taktirde 2 KG 10 EURO gibi bir ücret alıyorlar ve 24 saat içinde kapıya ulaştırıyorlar. Daha esnek paketleri de var 3-7 iş günü gibi paketlerde fiyatlar daha ucuza geliyor. 4-5 EURO gibi fiyatlara düşebiliyorlar. Aylık en az 10 adet gönderim yaparız diyerek anlaşın.
    balansmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş adetleriniz iyi sayılabilecek seviyede.Bence DHL,TNT gibi kargo firmalarıyla aylık baz daki gönderi adetinizi birazda şişirip söyleyip fiyat almanız en mantıklı çözüm olur.
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DHL 8 $ gibi bir fiyata tüm dünyaya gönderim yapıyor diye biliyorum. Bir araştırın lütfen.
    Bilgiler için teşekkürler. Şuanda yeni ürünleri eklemiyorum. Yine de ayda ortalama 20-30 aralığı sipariş geliyor. TNT kargoyu duydum. Rakip bir firma tekstilde 10€ ile gönderim yapıyormuş. DHL'yi de araştıracağım. Bilgiler için çok teşekkür ederim.
    Ödeme alma konusunda nasıl bir yol izleyebilirim ? Kapıda ödeme tnt de varmış sanırım ama kapıda ödeme ile uğraşmak istemiyorum. Türkiye içi sıkıntı olan şey yurtdışında başıma bela olur.
  • 17-04-2017, 14:26:12
    #12
    SrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler için teşekkürler. Şuanda yeni ürünleri eklemiyorum. Yine de ayda ortalama 20-30 aralığı sipariş geliyor. TNT kargoyu duydum. Rakip bir firma tekstilde 10€ ile gönderim yapıyormuş. DHL'yi de araştıracağım. Bilgiler için çok teşekkür ederim.
    Ödeme alma konusunda nasıl bir yol izleyebilirim ? Kapıda ödeme tnt de varmış sanırım ama kapıda ödeme ile uğraşmak istemiyorum. Türkiye içi sıkıntı olan şey yurtdışında başıma bela olur.
    Yurtdışına kapıda ödeme ile ürün gönderilmez hocam çok zarar edersin. Kapıda ödeme siparişleirnin %70 teslimat yüzdesi var zaten ortalama. Maximum %80 10 Euro gidecek 10 Euro da gelecek örneğin 20 Euro kapıda teslim almayan yüzünden zarar edersin.
  • 17-04-2017, 16:49:21
    #13
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına kapıda ödeme ile ürün gönderilmez hocam çok zarar edersin. Kapıda ödeme siparişleirnin %70 teslimat yüzdesi var zaten ortalama. Maximum %80 10 Euro gidecek 10 Euro da gelecek örneğin 20 Euro kapıda teslim almayan yüzünden zarar edersin.
    Sonuna kadar katılıyorum.
  • 03-05-2017, 18:51:11
    #14
    Peki arkadaşlar ödeme almak için nasıl bir yol izlemeliyim ?
    Kışa doğru e-ihracat siteside kurabilirim ancak ücretli yazılımların fiyatları yüksek. Gereksiz yere maliyet yaratmaya gerek yok. Ödemeleri havale, kredi kartı olarak almak istiyorum ancak kredi kartı ödemeyi hangi yazılım aracılığı ile alabilirim ? Ücretsiz önerebileceğiniz yazılım ve sanal pos entegrasyonları var mıdır ?
  • 03-05-2017, 19:04:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    SrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki arkadaşlar ödeme almak için nasıl bir yol izlemeliyim ?
    Kışa doğru e-ihracat siteside kurabilirim ancak ücretli yazılımların fiyatları yüksek. Gereksiz yere maliyet yaratmaya gerek yok. Ödemeleri havale, kredi kartı olarak almak istiyorum ancak kredi kartı ödemeyi hangi yazılım aracılığı ile alabilirim ? Ücretsiz önerebileceğiniz yazılım ve sanal pos entegrasyonları var mıdır ?
    Yurt dışına ait çok fazla çalıntı kredi kartı bilgileri satıyorlar dikkatli olun
  • 04-05-2017, 18:36:36
    #16
    Başlangıç olarak uygun fiyatlı shopio yazılımı var. Tecrübesi olan arkadaşlar alt yapı ve ödeme alma konularında fikir verirse sevinirim.
    -Kargo Hakkında Öğrendiklerim.- (Yurt Dışı Satış Yapmak İsteyen Arkadaşlar İçin Bilgi Olabilir)
    TNT: Geri dönüşlerini bekliyorum. Fiyat vermediler ama birçok kişi önerdi. En uygun fiyatı sağlayacaklarını düşünüyorum. İtalya'ya tekstil çalışan arkadaşım sıfır sıkıntı dedi. Perakende satış yapan ise 10€ gibi bir kargo ücreti ödediğini söyledi.
    DHL: Saraybosna'da da gördüğüm bir firmaydı. Fiyat verecekler, bekliyorum. Avrupa ülkelerinde iyi bir kargo ağları varmış.
    Aras Kargo Yurt Dışı: Paketleri DHL kargoya veriyorlar ancak arasın adetli kargo verdiğini düşünürsek DHL'den daha ucuz fiyat vermeleri gerekir. Daha ucuz fiyat vermezlerse çalışılmaz zaten
    PTT Kargo Yurt Dışı: Türkiye içi henüz kargo sistemeni hızlandıramadığına göre yurtdışına 3-4 haftada ancak teslimat yaparlar. Görüşmedim. Birkaç kere bireysel gönderime denk geldim Almanya 80-90tl idi. PTT son çare olarak bakılmalı. Hatta çare olarak görülmemeli. Umarım geliştirirler...
    ----
    PM İle Gelir Güden Arkadaşlara...
    Bu konudan yola çıkıp bana komisyonculuk teklifleri pm atmayın. 50 tane pm geldi. Cevaplamıyorum, siliyorum.
    - Paypal -> Hiç kullanmadım. Türkiye'de engellendiğini biliyorum ancak kullanırsak ödemelerimizi rahatlıkla Sırbistan'da toplayabiliriz. (Ülke çok bizde)
    - Kredi Kartı -> Kredi kartı ödemelerinde bize neden yardımcı olacağınızı anlamadım.

    Kısacası ticari ortaklık kurmayacağız.
    Fikir, tecrübe alışverişi ve bu işi düşünenlere güzel bir konu başlığı olabilir.
  • 09-01-2025, 14:35:23
    #17
    Merhaba firmamız olarak yurt dışı gönderilerinizin kargosunu ve gümrük işlemlerini yapıyoruz.