Ek bir bilgi daha vereyim, DHL ile anlaşın Avrupa için. DHL avrupa'daki en iyi kargo firmasıdır. Anlaşma yaptığın taktirde 2 KG 10 EURO gibi bir ücret alıyorlar ve 24 saat içinde kapıya ulaştırıyorlar. Daha esnek paketleri de var 3-7 iş günü gibi paketlerde fiyatlar daha ucuza geliyor. 4-5 EURO gibi fiyatlara düşebiliyorlar. Aylık en az 10 adet gönderim yaparız diyerek anlaşın.
Sipariş adetleriniz iyi sayılabilecek seviyede.Bence DHL,TNT gibi kargo firmalarıyla aylık baz daki gönderi adetinizi birazda şişirip söyleyip fiyat almanız en mantıklı çözüm olur.
DHL 8 $ gibi bir fiyata tüm dünyaya gönderim yapıyor diye biliyorum. Bir araştırın lütfen.
Bilgiler için teşekkürler. Şuanda yeni ürünleri eklemiyorum. Yine de ayda ortalama 20-30 aralığı sipariş geliyor. TNT kargoyu duydum. Rakip bir firma tekstilde 10 ile gönderim yapıyormuş. DHL'yi de araştıracağım. Bilgiler için çok teşekkür ederim.
Ödeme alma konusunda nasıl bir yol izleyebilirim ? Kapıda ödeme tnt de varmış sanırım ama kapıda ödeme ile uğraşmak istemiyorum. Türkiye içi sıkıntı olan şey yurtdışında başıma bela olur.