iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek bir bilgi daha vereyim, DHL ile anlaşın Avrupa için. DHL avrupa'daki en iyi kargo firmasıdır. Anlaşma yaptığın taktirde 2 KG 10 EURO gibi bir ücret alıyorlar ve 24 saat içinde kapıya ulaştırıyorlar. Daha esnek paketleri de var 3-7 iş günü gibi paketlerde fiyatlar daha ucuza geliyor. 4-5 EURO gibi fiyatlara düşebiliyorlar. Aylık en az 10 adet gönderim yaparız diyerek anlaşın.
balansmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sipariş adetleriniz iyi sayılabilecek seviyede.Bence DHL,TNT gibi kargo firmalarıyla aylık baz daki gönderi adetinizi birazda şişirip söyleyip fiyat almanız en mantıklı çözüm olur.
DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DHL 8 $ gibi bir fiyata tüm dünyaya gönderim yapıyor diye biliyorum. Bir araştırın lütfen.
Bilgiler için teşekkürler. Şuanda yeni ürünleri eklemiyorum. Yine de ayda ortalama 20-30 aralığı sipariş geliyor. TNT kargoyu duydum. Rakip bir firma tekstilde 10€ ile gönderim yapıyormuş. DHL'yi de araştıracağım. Bilgiler için çok teşekkür ederim.
Ödeme alma konusunda nasıl bir yol izleyebilirim ? Kapıda ödeme tnt de varmış sanırım ama kapıda ödeme ile uğraşmak istemiyorum. Türkiye içi sıkıntı olan şey yurtdışında başıma bela olur.