Başlangıç olarak uygun fiyatlı shopio yazılımı var. Tecrübesi olan arkadaşlar alt yapı ve ödeme alma konularında fikir verirse sevinirim.
-Kargo Hakkında Öğrendiklerim.- (
Yurt Dışı Satış Yapmak İsteyen Arkadaşlar İçin Bilgi Olabilir)
TNT: Geri dönüşlerini bekliyorum. Fiyat vermediler ama birçok kişi önerdi. En uygun fiyatı sağlayacaklarını düşünüyorum. İtalya'ya tekstil çalışan arkadaşım sıfır sıkıntı dedi. Perakende satış yapan ise 10 gibi bir kargo ücreti ödediğini söyledi.
DHL: Saraybosna'da da gördüğüm bir firmaydı. Fiyat verecekler, bekliyorum. Avrupa ülkelerinde iyi bir kargo ağları varmış.
Aras Kargo Yurt Dışı: Paketleri DHL kargoya veriyorlar ancak arasın adetli kargo verdiğini düşünürsek DHL'den daha ucuz fiyat vermeleri gerekir. Daha ucuz fiyat vermezlerse çalışılmaz zaten
PTT Kargo Yurt Dışı: Türkiye içi henüz kargo sistemeni hızlandıramadığına göre yurtdışına 3-4 haftada ancak teslimat yaparlar. Görüşmedim. Birkaç kere bireysel gönderime denk geldim Almanya 80-90tl idi. PTT son çare olarak bakılmalı. Hatta çare olarak görülmemeli. Umarım geliştirirler...
---- PM İle Gelir Güden Arkadaşlara...
Bu konudan yola çıkıp bana komisyonculuk teklifleri pm atmayın. 50 tane pm geldi. Cevaplamıyorum, siliyorum.
- Paypal -> Hiç kullanmadım. Türkiye'de engellendiğini biliyorum ancak kullanırsak ödemelerimizi rahatlıkla Sırbistan'da toplayabiliriz. (Ülke çok bizde

)
- Kredi Kartı -> Kredi kartı ödemelerinde bize neden yardımcı olacağınızı anlamadım.
Kısacası ticari ortaklık kurmayacağız.
Fikir, tecrübe alışverişi ve bu işi düşünenlere güzel bir konu başlığı olabilir.