Başlangıç olarak uygun fiyatlı shopio yazılımı var. Tecrübesi olan arkadaşlar alt yapı ve ödeme alma konularında fikir verirse sevinirim.
-Kargo Hakkında Öğrendiklerim.- (Yurt Dışı Satış Yapmak İsteyen Arkadaşlar İçin Bilgi Olabilir)
TNT: Geri dönüşlerini bekliyorum. Fiyat vermediler ama birçok kişi önerdi. En uygun fiyatı sağlayacaklarını düşünüyorum. İtalya'ya tekstil çalışan arkadaşım sıfır sıkıntı dedi. Perakende satış yapan ise 10€ gibi bir kargo ücreti ödediğini söyledi.
DHL: Saraybosna'da da gördüğüm bir firmaydı. Fiyat verecekler, bekliyorum. Avrupa ülkelerinde iyi bir kargo ağları varmış.
Aras Kargo Yurt Dışı: Paketleri DHL kargoya veriyorlar ancak arasın adetli kargo verdiğini düşünürsek DHL'den daha ucuz fiyat vermeleri gerekir. Daha ucuz fiyat vermezlerse çalışılmaz zaten
PTT Kargo Yurt Dışı: Türkiye içi henüz kargo sistemeni hızlandıramadığına göre yurtdışına 3-4 haftada ancak teslimat yaparlar. Görüşmedim. Birkaç kere bireysel gönderime denk geldim Almanya 80-90tl idi. PTT son çare olarak bakılmalı. Hatta çare olarak görülmemeli. Umarım geliştirirler...
----
PM İle Gelir Güden Arkadaşlara...
Bu konudan yola çıkıp bana komisyonculuk teklifleri pm atmayın. 50 tane pm geldi. Cevaplamıyorum, siliyorum.
- Paypal -> Hiç kullanmadım. Türkiye'de engellendiğini biliyorum ancak kullanırsak ödemelerimizi rahatlıkla Sırbistan'da toplayabiliriz. (Ülke çok bizde)
- Kredi Kartı -> Kredi kartı ödemelerinde bize neden yardımcı olacağınızı anlamadım.

Kısacası ticari ortaklık kurmayacağız.
Fikir, tecrübe alışverişi ve bu işi düşünenlere güzel bir konu başlığı olabilir.