Bilgiler için teşekkürler. Şuanda yeni ürünleri eklemiyorum. Yine de ayda ortalama 20-30 aralığı sipariş geliyor. TNT kargoyu duydum. Rakip bir firma tekstilde 10 ile gönderim yapıyormuş. DHL'yi de araştıracağım. Bilgiler için çok teşekkür ederim.
Ödeme alma konusunda nasıl bir yol izleyebilirim ? Kapıda ödeme tnt de varmış sanırım ama kapıda ödeme ile uğraşmak istemiyorum. Türkiye içi sıkıntı olan şey yurtdışında başıma bela olur.
Yurtdışına kapıda ödeme ile ürün gönderilmez hocam çok zarar edersin. Kapıda ödeme siparişleirnin %70 teslimat yüzdesi var zaten ortalama. Maximum %80 10 Euro gidecek 10 Euro da gelecek örneğin 20 Euro kapıda teslim almayan yüzünden zarar edersin.