5 Mayıs 2008 : Youtube yine engellendi
119
●6.852
- 06-05-2008, 00:32:11Bu siteyi mahkemeye veren örümcek kafalıların allah belasını versin..Mahkemelere suc bulmayın bizde dengesiz,okumuş ama ..şekligi baki kalan insanlarımız oldugu surece bu site cok kapanır.. Bu .şekliği baki okumus insanımızın işi gücü yok youtube de acık arayıp mahkemeye veriyor..
- 06-05-2008, 00:34:09Biraz edepli ol sen önce! Yazdığına bak ayıp. Youtube kapandı diye sen kimse hakkında "örümcek kafalı" "eşekliği baki" tarzı benzetmeler yapamazsın! Yorum yaparken biraz haddimizi bilmemiz gerek bence!gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 00:50:24artık bir devlet politikasi ya da meselesi olma yolunda ilerliyor bu vaka.gelecek seçimlerde cem uzan ın vaatleri arasında görebiliriz.

şak şak şak şak şak. - 06-05-2008, 01:27:50GokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakma ama yaparım.. 3-5 densiz video ekledi diye tum siteyi kapattıran zihniyete ne söylesen azdır...Biraz fikir cimnastigi yaparsan benim ne demek istedigimide anlarsın.. Yasalardaki acıktan yararlanan bu zihniyet işi gücü bırakıp youtubede video arıyor.. acık bulup kapattırayım diyen avukatın avukatlıgından okumus adamında egitiminden süphe ederim..Avrupa Ülkelerinde Türklüge hakaret eden biri oldumu o ülkeyle ilişkileri tamamen koparıyomuyuz.. O akıllı sahısların bunuda mahkemeye verme hakları var.. Youtube geyigi gündemde diye, gazetelerde haber oluyor diye akıllarınca iki güne bir mahkemeye veriyorlar..Youtubenin kapanmasının bize yarardan cok zarar getirdigini, Türk imajının İranla aynı degerlendirildigini anlamayacak kadar kör olan bir zihniyete o benzetmeyi yaparım..Acık arayan kişi iyiniyetli degildir. - 06-05-2008, 01:45:47Peki fikir jimnastiği yapacaksın. Knight Online'nin internet kafelerde oynatılması ülke çapında yasaklandı. Bir kişinin şikayeti ile hemde. Şimdi avukat yok arada ? Zaten Knight Online Türkiye'den girişleri kapamıştı. Bu alavere sonunda YOUTUBE'de Türkiye giremez derse bu defa ne diyeceksin ? Bizde bulunan avukat, okumuş vs. kişilerimi suçlayacaksın. Biraz makul olalım, YOUTUBE kapanması bir seri oldu artık, kapanması espiri gibi geliyor insanımıza. Biz ki "BİLİŞİM SUÇLARI" adı altında yürürlükte bulunan yasanın 3 maddesini dahi bilmiyoruz. Korsan MP3 yasak, p0rno site yasak, w@rez yasak vs. vs. bunlar türev olarak artırıla bilir. Ancak bizim yapmamız gereken nedir? Okuduk avukat oldukta BU YANLIŞ dedik ama kapatıldıysa üzerimize düşeni yapmışızdır. Bizim için sorun yok. Ama Bu ülkede yasalar var ve o yasaların işlemesi için organlar. YASAMA - YÜRÜTME - YARGI bir karar bu üç merciden geçer. Yarın sizi kötüleyen bir site açılsa ve şikayetci olsanız aynı olay karşı sitenin de başına gelecektir. Siz YOUTUBE kapatanlar "örümcek kafalı" "eşekliği baki" derseniz burada hata etmiş olursunuz. Yani demek istediğim uykusuzum uzatmak istemiyorum. Bu ülkede YOUTUBE'ye kapatma cezası çıkmışsa bunu sen, ben diğer yargılayamaz. Sadece "-ya yinemi, -kapamasalar şaşardım, -geç kalınmıştı" gibi kendi adımıza hakaret içermeyen, kimseye laf uzatmayan yorumları yapabiliriz. Hakeza yukarıda ki mesajınız, O okumuş dediğimiz ve haklarında ithamlarda bulunduğunuz tabirî caizse DİŞLİ BİR AVUKAT tarafından aleyhinize kullanıla bilir. Hayırlı geceler diliyorum.
Not : Yorum geneldi herkes üzerine alınmazsa sevirim sadece konuyu biraz açmak istedim ve Knight Online ciddi ciddi yasaklandı. - 06-05-2008, 01:49:12Eposta Aktivasyonu Gerekmektene kadar aciz bir milletiz bögle ya koskoca youtube trden engllense ne olur engellenmese ne olur adamlar icin hicbir proglem teşkil edicegini sanmıyorum yinede dua edelim biz onlarla ugraşıyoruz onlar bizimle ugraşsalar emin olun google aracılıgıyla dunyaya bizi rezil ederler ör vermek gerekirse ermeni soykırımı istatiskleri alt ust edip tr siteleri banlayarak tersini idea eden siteleri üstte cekerek veya turlu turlu seylerle bunun acısını bizden acayip cıkarmasınıda bilirler...
- 06-05-2008, 02:03:34eXTReMe Tracking
bazi siteler yine google'de youtube Aramasinda ravan yapiyo
yine türk webmasterlarin işine yariyo

yine türk webmasterlarin işine yariyo