Peki fikir jimnastiği yapacaksın. Knight Online'nin internet kafelerde oynatılması ülke çapında yasaklandı. Bir kişinin şikayeti ile hemde. Şimdi avukat yok arada ? Zaten Knight Online Türkiye'den girişleri kapamıştı. Bu alavere sonunda YOUTUBE'de Türkiye giremez derse bu defa ne diyeceksin ? Bizde bulunan avukat, okumuş vs. kişilerimi suçlayacaksın. Biraz makul olalım, YOUTUBE kapanması bir seri oldu artık, kapanması espiri gibi geliyor insanımıza. Biz ki "BİLİŞİM SUÇLARI" adı altında yürürlükte bulunan yasanın 3 maddesini dahi bilmiyoruz. Korsan MP3 yasak, p0rno site yasak, w@rez yasak vs. vs. bunlar türev olarak artırıla bilir. Ancak bizim yapmamız gereken nedir? Okuduk avukat oldukta BU YANLIŞ dedik ama kapatıldıysa üzerimize düşeni yapmışızdır. Bizim için sorun yok. Ama Bu ülkede yasalar var ve o yasaların işlemesi için organlar. YASAMA - YÜRÜTME - YARGI bir karar bu üç merciden geçer. Yarın sizi kötüleyen bir site açılsa ve şikayetci olsanız aynı olay karşı sitenin de başına gelecektir. Siz YOUTUBE kapatanlar "örümcek kafalı" "eşekliği baki" derseniz burada hata etmiş olursunuz. Yani demek istediğim uykusuzum uzatmak istemiyorum. Bu ülkede YOUTUBE'ye kapatma cezası çıkmışsa bunu sen, ben diğer yargılayamaz. Sadece "-ya yinemi, -kapamasalar şaşardım, -geç kalınmıştı" gibi kendi adımıza hakaret içermeyen, kimseye laf uzatmayan yorumları yapabiliriz. Hakeza yukarıda ki mesajınız, O okumuş dediğimiz ve haklarında ithamlarda bulunduğunuz tabirî caizse DİŞLİ BİR AVUKAT tarafından aleyhinize kullanıla bilir. Hayırlı geceler diliyorum.

Not : Yorum geneldi herkes üzerine alınmazsa sevirim sadece konuyu biraz açmak istedim ve Knight Online ciddi ciddi yasaklandı.