Biraz edepli ol sen önce! Yazdığına bak ayıp. Youtube kapandı diye sen kimse hakkında "örümcek kafalı" "eşekliği baki" tarzı benzetmeler yapamazsın! Yorum yaparken biraz haddimizi bilmemiz gerek bence!
Kusura bakma ama yaparım.. 3-5 densiz video ekledi diye tum siteyi kapattıran zihniyete ne söylesen azdır...Biraz fikir cimnastigi yaparsan benim ne demek istedigimide anlarsın.. Yasalardaki acıktan yararlanan bu zihniyet işi gücü bırakıp youtubede video arıyor.. acık bulup kapattırayım diyen avukatın avukatlıgından okumus adamında egitiminden süphe ederim..Avrupa Ülkelerinde Türklüge hakaret eden biri oldumu o ülkeyle ilişkileri tamamen koparıyomuyuz.. O akıllı sahısların bunuda mahkemeye verme hakları var.. Youtube geyigi gündemde diye, gazetelerde haber oluyor diye akıllarınca iki güne bir mahkemeye veriyorlar..Youtubenin kapanmasının bize yarardan cok zarar getirdigini, Türk imajının İranla aynı degerlendirildigini anlamayacak kadar kör olan bir zihniyete o benzetmeyi yaparım..Acık arayan kişi iyiniyetli degildir.