gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu siteyi mahkemeye veren örümcek kafalıların allah belasını versin..Mahkemelere suc bulmayın bizde dengesiz,okumuş ama ..şekligi baki kalan insanlarımız oldugu surece bu site cok kapanır
Biraz edepli ol sen önce! Yazdığına bak ayıp. Youtube kapandı diye sen kimse hakkında "örümcek kafalı" "eşekliği baki" tarzı benzetmeler yapamazsın! Yorum yaparken biraz haddimizi bilmemiz gerek bence!