• 07-09-2016, 22:58:27
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Güncel
  • 08-09-2016, 22:30:10
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1-2 ylın lafı bile olmaz. neler kaybediliyor ....
  • 09-09-2016, 00:16:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 ylın lafı bile olmaz. neler kaybediliyor ....
    Yani ? Öneriniz nedir.
  • 09-09-2016, 00:18:42
    #22
    Oku.Ama şunuda bil mesela sen şimdi piyasaya girsen atıyorum 2k ile işe başladın 25 yaşına gelince maaşın bir hayli artar 3-4k olur belki dahada fazla.Üniversite mezunu birisi 4 sene okuyor 22-24 yaşlarında işe başlıyor 2k ile.

    Ben bazen keşke okumasaydım diyorum.
  • 09-09-2016, 01:41:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oku.Ama şunuda bil mesela sen şimdi piyasaya girsen atıyorum 2k ile işe başladın 25 yaşına gelince maaşın bir hayli artar 3-4k olur belki dahada fazla.Üniversite mezunu birisi 4 sene okuyor 22-24 yaşlarında işe başlıyor 2k ile.

    Ben bazen keşke okumasaydım diyorum.
    Yorumunuz için teşekkürler
  • 09-09-2016, 15:40:37
    #24
    Elinde okuma imkanı varken oku, henüz 18 yaşındayım fakat büyüklerden okumakla ilgili çok nasiyat dinledim, çok takmasamda zamanla onların nekadar haklı olduklarını anladım. Okumak iyidir.