Konu
Ne Yapacağım Çaresizim ?
09-09-2016, 15:40:37
#24
orhun34
Elinde okuma imkanı varken oku, henüz 18 yaşındayım fakat büyüklerden okumakla ilgili çok nasiyat dinledim, çok takmasamda zamanla onların nekadar haklı olduklarını anladım. Okumak iyidir.