Oku.Ama şunuda bil mesela sen şimdi piyasaya girsen atıyorum 2k ile işe başladın 25 yaşına gelince maaşın bir hayli artar 3-4k olur belki dahada fazla.Üniversite mezunu birisi 4 sene okuyor 22-24 yaşlarında işe başlıyor 2k ile.
Ben bazen keşke okumasaydım diyorum.