ama normal yaşında başlayıp bitiren sınıf arkadaşlarım şimdi atama atama diye ağlıyor. mesele okumak değil. mesele bi meslek sahibi olmak. şuan yazılım ve yabancı dilde bayağı ilerledim. öğretmen olamazsam, yazılımcı, oda olmazsa turizmde çalışırım diyorum.
Ne Yapacağım Çaresizim ?
23
●1.219
- 07-09-2016, 11:29:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.öğretmenlik okuyorum ama bende üniversiteyi bitiremedim
ama normal yaşında başlayıp bitiren sınıf arkadaşlarım şimdi atama atama diye ağlıyor. mesele okumak değil. mesele bi meslek sahibi olmak. şuan yazılım ve yabancı dilde bayağı ilerledim. öğretmen olamazsam, yazılımcı, oda olmazsa turizmde çalışırım diyorum.
- 07-09-2016, 13:18:0923 yaşındayım, Türkiye de ilk 4 bine girerek kazandığım okulum mezuniyetime 1,5 yıl kala kapatıldı ve başka bir ünversiteye yollandım. Gittiğim okulda da mezun edilmeyeceğimi anlayınca AÖF 1. sınıftan tekrar üniversiteye başlama kararı aldım. Şuan 2 üniversite okuyorum ve herşeye baştan başladım.Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şerde bir hayır vardır, kriz halinden fırsatı yakalayabilmen önemli. Moralini bozma otur dersini çalış Bulgaristanda diploma alınca denklik alıp alamayacağında muallak. - 07-09-2016, 14:42:11Kardeş ne kadar bu ülkeye gitmek ?Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2016, 16:30:29Üyeliği durdurulduÜzüldüm hocam benimde arkadaşım hukuk son sınıftı başka okula attılar çocuğu.Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YGS ye 6 ay kaldı ygs ye çalışsam lys yetişmeyecek yine aynı sorunu yaşayabilirim.
Bulgaristan YÖK tarafından tanınıyor. Olmasa bile benim amacım AB diploması ve yabancı dil. Hala düşünme aşamasındayım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:30:29 -->-> Daha önceki mesaj 16:28:40 --
Kardeşim okul yıllık 9 bin TL.GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin masrafına gelince 800 TL ile geçinende var 3000 TL geçinen de var. Sana bağlı yani.
Ama maddi olarak Türkiye şartlarına göre çok ucuz yaşam. - 07-09-2016, 19:20:06Kardeş sen bu okana cıkan arkadaşmısın nickin ona benziyorda ?Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2016, 20:08:59Üyeliği durduruldu
- 07-09-2016, 20:40:11sıkıntı etme kendine 2 defa üniversiteye hazırlandım
2 tane üniversite okudum
1 defa pomem özel harekat da okudum mezun olmaya 1.5 ay kala sakatlandım
şimdi 1 sene daha pomem de okuyacagım.
anlayacagın hepsinde çift dikiş gidiyorum ama saglıgın yerinde olsun gerisi önemli değil.
tavsiyem ing yazılım okuyacaksan oku ama direk iş hayatına da atılabilipyorsan üniversite ile uğraşma üniversite okuyan ile okumayan arasında fark yok kendini geliştirmeye bağlı