• 07-09-2016, 11:29:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öğretmenlik okuyorum ama bende üniversiteyi bitiremedim ama normal yaşında başlayıp bitiren sınıf arkadaşlarım şimdi atama atama diye ağlıyor. mesele okumak değil. mesele bi meslek sahibi olmak. şuan yazılım ve yabancı dilde bayağı ilerledim. öğretmen olamazsam, yazılımcı, oda olmazsa turizmde çalışırım diyorum.
  • 07-09-2016, 12:29:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Güncel arkadaşlar
  • 07-09-2016, 13:18:09
    #12
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel arkadaşlar
    23 yaşındayım, Türkiye de ilk 4 bine girerek kazandığım okulum mezuniyetime 1,5 yıl kala kapatıldı ve başka bir ünversiteye yollandım. Gittiğim okulda da mezun edilmeyeceğimi anlayınca AÖF 1. sınıftan tekrar üniversiteye başlama kararı aldım. Şuan 2 üniversite okuyorum ve herşeye baştan başladım.

    Her şerde bir hayır vardır, kriz halinden fırsatı yakalayabilmen önemli. Moralini bozma otur dersini çalış Bulgaristanda diploma alınca denklik alıp alamayacağında muallak.
  • 07-09-2016, 13:40:09
    #13
    Okumaya niyetin var ise , hiç birşeyi kafana takma. Bu sene olmadıysa bir sene sonra girersin ya da açıktan okursun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 07-09-2016, 14:42:11
    #14
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, dün üniversite tercih sonuçları açıklandı malesef bir yeri kazanamadım.
    Geçen sene ailevi nedenlerden dolayı tercih yapmamıştım bu senede yerleşemedim yaşım 20 oldu. 1 yıl daha hazırlanmak ölüm gibi geliyor ne yapacağım konusunda çok çaresiz hissediyorum. Yazılım eğitimi alıp sektöre mi atılsam yoksa bulgaristan gibi ucuz ülkede 4 yıllık mühendisliğimi yazılsam bilemiyorum.
    Bulgaristanın + ları Bulgarca ve İngilizce öğreniyorsun ve AB diploması alıyorsun.
    Diğer türlü seneye açık öğretime kayıt yaptırabilirim.
    Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
    Kardeş ne kadar bu ülkeye gitmek ?
  • 07-09-2016, 16:30:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 yaşındayım, Türkiye de ilk 4 bine girerek kazandığım okulum mezuniyetime 1,2 yıl kala kapatıldı ve başka bir ünversiteye yollandım. Gittiğim okulda da mezun edilmeyeceğimi anlayınca AÖF 1. sınıftan tekrar üniversiteye başlama kararı aldım. Şuan 2 üniversite okuyorum ve herşeye baştan başladım.

    Her şerde bir hayır vardır, kriz halinden fırsatı yakalayabilmen önemli. Moralini bozma otur dersini çalış Bulgaristanda diploma alınca denklik alıp alamayacağında muallak.
    Üzüldüm hocam benimde arkadaşım hukuk son sınıftı başka okula attılar çocuğu.
    YGS ye 6 ay kaldı ygs ye çalışsam lys yetişmeyecek yine aynı sorunu yaşayabilirim.
    Bulgaristan YÖK tarafından tanınıyor. Olmasa bile benim amacım AB diploması ve yabancı dil. Hala düşünme aşamasındayım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:30:29 -->-> Daha önceki mesaj 16:28:40 --

    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş ne kadar bu ülkeye gitmek ?
    Kardeşim okul yıllık 9 bin TL.
    Senin masrafına gelince 800 TL ile geçinende var 3000 TL geçinen de var. Sana bağlı yani.
    Ama maddi olarak Türkiye şartlarına göre çok ucuz yaşam.
  • 07-09-2016, 19:20:06
    #16
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzüldüm hocam benimde arkadaşım hukuk son sınıftı başka okula attılar çocuğu.
    YGS ye 6 ay kaldı ygs ye çalışsam lys yetişmeyecek yine aynı sorunu yaşayabilirim.
    Bulgaristan YÖK tarafından tanınıyor. Olmasa bile benim amacım AB diploması ve yabancı dil. Hala düşünme aşamasındayım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:30:29 -->-> Daha önceki mesaj 16:28:40 --



    Kardeşim okul yıllık 9 bin TL.
    Senin masrafına gelince 800 TL ile geçinende var 3000 TL geçinen de var. Sana bağlı yani.
    Ama maddi olarak Türkiye şartlarına göre çok ucuz yaşam.
    Kardeş sen bu okana cıkan arkadaşmısın nickin ona benziyorda ?
  • 07-09-2016, 20:08:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sen bu okana cıkan arkadaşmısın nickin ona benziyorda ?
    hayır.

    Konu güncel..
  • 07-09-2016, 20:40:11
    #18
    sıkıntı etme kendine 2 defa üniversiteye hazırlandım
    2 tane üniversite okudum
    1 defa pomem özel harekat da okudum mezun olmaya 1.5 ay kala sakatlandım
    şimdi 1 sene daha pomem de okuyacagım.
    anlayacagın hepsinde çift dikiş gidiyorum ama saglıgın yerinde olsun gerisi önemli değil.

    tavsiyem ing yazılım okuyacaksan oku ama direk iş hayatına da atılabilipyorsan üniversite ile uğraşma üniversite okuyan ile okumayan arasında fark yok kendini geliştirmeye bağlı