23 yaşındayım, Türkiye de ilk 4 bine girerek kazandığım okulum mezuniyetime 1,5 yıl kala kapatıldı ve başka bir ünversiteye yollandım. Gittiğim okulda da mezun edilmeyeceğimi anlayınca AÖF 1. sınıftan tekrar üniversiteye başlama kararı aldım. Şuan 2 üniversite okuyorum ve herşeye baştan başladım.
Her şerde bir hayır vardır, kriz halinden fırsatı yakalayabilmen önemli. Moralini bozma otur dersini çalış Bulgaristanda diploma alınca denklik alıp alamayacağında muallak.