öğretmenlik okuyorum ama bende üniversiteyi bitiremedim

ama normal yaşında başlayıp bitiren sınıf arkadaşlarım şimdi atama atama diye ağlıyor. mesele okumak değil. mesele bi meslek sahibi olmak. şuan yazılım ve yabancı dilde bayağı ilerledim. öğretmen olamazsam, yazılımcı, oda olmazsa turizmde çalışırım diyorum.