Yök'ü arıyorum numarası çalışmıyor
Anadolu üniversitesini arıyorum telefonu açık bırakmışlar sürekli meşgul
Atatürk üniversitesini arıyorum 10 dakika hatta bekledim açan yok.
Bu nasıl bir iş ya.Bir soru soracağım internette bile cevabını net olarak bulamadım.
Devletin hiçbir kurumu adam gibi çalışmaz mı ya
15
●907
- 05-09-2016, 17:17:57Soracağım birazdan çağrı merkezinde bekliyorum Atatürk üniversitesi'ninPsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki insafa gelip açarlar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:17:57 -->-> Daha önceki mesaj 17:08:49 --
Lanet olsun bunlara 20 dakika müzik dinlettiler. - 05-09-2016, 17:44:194.30 dan beri deniyordum.Mesai bitmemişti.Aradım 10 dakika bekledim açmadılar.Yine aradım bir 10 dakika daha bekledim yine açmadılar.Diğeri zaten sürekli meşgul.Öbürünün telefonu bozuk gibi çalmadan kapanıyor.Çözemedim.DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2016, 17:58:13Hocam bende 4 buçukta sonra üniversiteye ulaşamıyorum. Genellikle yarım saat önceden çıkmaya başlıyorlar. Yanlış ama yapıyorlar. Yarın erken saatlerde arayın.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 05-09-2016, 19:33:43Memurlar bayramda 9 gün izin yapıyor, hanginiz yokluğunu farkediyorsunuz?
- Cem Toker
- 06-09-2016, 22:40:27bimerden şikayet olarak yazın tıpış tıpış size geri döneceklerdir 1 haftadaEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki insafa gelip açarlar.