• 05-09-2016, 16:57:02
    #1
    Yök'ü arıyorum numarası çalışmıyor
    Anadolu üniversitesini arıyorum telefonu açık bırakmışlar sürekli meşgul
    Atatürk üniversitesini arıyorum 10 dakika hatta bekledim açan yok.

    Bu nasıl bir iş ya.Bir soru soracağım internette bile cevabını net olarak bulamadım.
  • 05-09-2016, 17:02:58
    #2
    @English; burdan sorun belki bilen birileri çıkar.
  • 05-09-2016, 17:17:57
    #3
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @English; burdan sorun belki bilen birileri çıkar.
    Soracağım birazdan çağrı merkezinde bekliyorum Atatürk üniversitesi'nin Belki insafa gelip açarlar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:17:57 -->-> Daha önceki mesaj 17:08:49 --

    Lanet olsun bunlara 20 dakika müzik dinlettiler.
  • 05-09-2016, 17:41:13
    #4
    Mesai saati bittiği için olabilir mi? 5 den sonra aradiysaniz ulaşamamış olmanız normal.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-09-2016, 17:44:19
    #5
    DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesai saati bittiği için olabilir mi? 5 den sonra aradiysaniz ulaşamamış olmanız normal.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    4.30 dan beri deniyordum.Mesai bitmemişti.Aradım 10 dakika bekledim açmadılar.Yine aradım bir 10 dakika daha bekledim yine açmadılar.Diğeri zaten sürekli meşgul.Öbürünün telefonu bozuk gibi çalmadan kapanıyor.Çözemedim.
  • 05-09-2016, 17:58:13
    #6
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.30 dan beri deniyordum.Mesai bitmemişti.Aradım 10 dakika bekledim açmadılar.Yine aradım bir 10 dakika daha bekledim yine açmadılar.Diğeri zaten sürekli meşgul.Öbürünün telefonu bozuk gibi çalmadan kapanıyor.Çözemedim.
    Hocam bende 4 buçukta sonra üniversiteye ulaşamıyorum. Genellikle yarım saat önceden çıkmaya başlıyorlar. Yanlış ama yapıyorlar. Yarın erken saatlerde arayın.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-09-2016, 19:33:43
    #7
    Memurlar bayramda 9 gün izin yapıyor, hanginiz yokluğunu farkediyorsunuz?
    - Cem Toker
  • 06-09-2016, 17:09:38
    #8
    Bugünde öğle 2.30 gibi aradım durum yine aynı.Rezalet cidden.Bir sorumuzu bile soramıyoruz.Toplamda dünden beri 30 dakikadan fazla hatta bekledim.
  • 06-09-2016, 22:40:27
    #9
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünde öğle 2.30 gibi aradım durum yine aynı.Rezalet cidden.Bir sorumuzu bile soramıyoruz.Toplamda dünden beri 30 dakikadan fazla hatta bekledim.
    bimerden şikayet olarak yazın tıpış tıpış size geri döneceklerdir 1 haftada