Mesai saati bittiği için olabilir mi? 5 den sonra aradiysaniz ulaşamamış olmanız normal.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
4.30 dan beri deniyordum.Mesai bitmemişti.Aradım 10 dakika bekledim açmadılar.Yine aradım bir 10 dakika daha bekledim yine açmadılar.Diğeri zaten sürekli meşgul.Öbürünün telefonu bozuk gibi çalmadan kapanıyor.Çözemedim.