English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.30 dan beri deniyordum.Mesai bitmemişti.Aradım 10 dakika bekledim açmadılar.Yine aradım bir 10 dakika daha bekledim yine açmadılar.Diğeri zaten sürekli meşgul.Öbürünün telefonu bozuk gibi çalmadan kapanıyor.Çözemedim.
Hocam bende 4 buçukta sonra üniversiteye ulaşamıyorum. Genellikle yarım saat önceden çıkmaya başlıyorlar. Yanlış ama yapıyorlar. Yarın erken saatlerde arayın.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi