Devletin hiçbir kurumu adam gibi çalışmaz mı ya
15
●907
- 06-09-2016, 23:31:00Atatürk Üniversitesi öyle, bende oradan okuyorum AÖF'ü, en son kadını tehdit ettim, para veriyoruz, bizim ödeneklerimizle maaş alıyorsunuz, davranışınıza ve konuşma stilinize bakın, bir kere ulaşamadım, şikayet dilekçesi yazıyorum dedim, kendi aradı trip attı ama çözdü işimi
- 07-09-2016, 00:06:54Alakası yok ama bende sanal pos için başvuracaktım. Paytr i arıyorum açmıyorlar, Hepsipay ı arıyorum dakikalarca hatta bekletiyorlar anca müzik çalıyorlar. Yani birde hizmet alıp sıkıntı yaşasak ulaşamayacağız.
Bu arada bir değil birden fazla kez aradım gün içinde sonuç yine aynı.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 07-09-2016, 02:57:14YÖK bekletiyor 10-15 dk arasında açıyor. Anadolu üniv aralarında en iyisi aslında 5-10 dk arası. ATA AÖF'ü hiç saymıyorum 55 dk 1. sırada olduğumu ve açılmadığını biliyorum, BİMER şikayeti en iyisidir.
- 08-09-2016, 08:09:25Konu açtım bununla ilgili.Cevap aldım ama umarım aldığım cevap doğrudur.Bu arada spam sms için kaç tane bildirimde bulunmuşum aradan kaç ay geçmiş işleme alınan 1 tane bildirimim var.Hala telefonuma saçma sapan otel reklamları,cinsel reklamlı smsler geliyor.Anadolu üniversitesi'de maalesef 2 gün boyunca aradım telefonu açık bırakmışlar sanırım ulaşamadım.Atatürk üniversitesi'nde öbs'den mesaj yolladım geri dönüş yok.Cidden ben hiçbir kurumun ciddi çalıştığını göremiyorum nedense.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:09:25 -->-> Daha önceki mesaj 08:07:35 --
Yök'e de ulaşamadım Anadolu üniversitesinede.Yök'ün bir numarasını buldum santralmiş o da.Bir numara verdi aradım o da çalışmıyorduTurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle