Sorun nedir hocam, belki yardımcı olabileceğimiz bir konudur?
Konu açtım bununla ilgili.Cevap aldım ama umarım aldığım cevap doğrudur.Bu arada spam sms için kaç tane bildirimde bulunmuşum aradan kaç ay geçmiş işleme alınan 1 tane bildirimim var.Hala telefonuma saçma sapan otel reklamları,cinsel reklamlı smsler geliyor.Anadolu üniversitesi'de maalesef 2 gün boyunca aradım telefonu açık bırakmışlar sanırım ulaşamadım.Atatürk üniversitesi'nde öbs'den mesaj yolladım geri dönüş yok.Cidden ben hiçbir kurumun ciddi çalıştığını göremiyorum nedense.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:09:25 -->-> Daha önceki mesaj 08:07:35 --
YÖK bekletiyor 10-15 dk arasında açıyor. Anadolu üniv aralarında en iyisi aslında 5-10 dk arası. ATA AÖF'ü hiç saymıyorum 55 dk 1. sırada olduğumu ve açılmadığını biliyorum, BİMER şikayeti en iyisidir.
Yök'e de ulaşamadım Anadolu üniversitesinede.Yök'ün bir numarasını buldum santralmiş o da.Bir numara verdi aradım o da çalışmıyordu