Alakası yok ama bende sanal pos için başvuracaktım. Paytr i arıyorum açmıyorlar, Hepsipay ı arıyorum dakikalarca hatta bekletiyorlar anca müzik çalıyorlar. Yani birde hizmet alıp sıkıntı yaşasak ulaşamayacağız.

Bu arada bir değil birden fazla kez aradım gün içinde sonuç yine aynı.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi