Bir başka emlakçı ise muhiti bilmediğimiz için adres varmı tam olarak dedim adres vermiyoruz dedi. İlanlara bakıyorum aynı ev için 3-4 farklı fiyattan satılmaya çalışılması vs. Bu emlakçılar neyin kafasını yaşıyor mafya mı bunlar nedir çözemedim ama pis bir çukurun içinde gördüm çoğunu.
Emlakçılar otomotivcileri Geçti!
8
●405
- 02-09-2016, 18:42:22Üyeliği durdurulduArkadaşlar ev satın alacağız fakat yaşadıklarım karşısında şaşkınım. Birine sahibinden üzerinden mesaj attım fiyat pahalı değil mi diye adam pahalıysa alma ln ne diye mesaj atıyon diye küfür etmek için aradı
Bir başka emlakçı ise muhiti bilmediğimiz için adres varmı tam olarak dedim adres vermiyoruz dedi. İlanlara bakıyorum aynı ev için 3-4 farklı fiyattan satılmaya çalışılması vs. Bu emlakçılar neyin kafasını yaşıyor mafya mı bunlar nedir çözemedim ama pis bir çukurun içinde gördüm çoğunu.
- 02-09-2016, 23:32:39Bu kadarı da biraz sizin şansınıza ama bir sıkıntı olduğu kesin. Çok az kişi kendisi ilan veriyor, toplum olarak internet kullanımında çok kötü durumdayız.
- 02-09-2016, 23:34:51Üyeliği durdurulduValla rezillik ya. Galericilerden beterlermiş açık soylıyım Bıdaha emlakcıyla fln işim olmaz. Evi olupta emlakcıya verenın ztn aklından suphe edıyorum. YAptır satılık/kiralık ilanını as, internete de koy tamam işte. Ev 200 bın dıyelım. Emlakcı satandan 10, alandan 10 kesiyor. İyi iş valla.alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2016, 01:05:27Hocam Girne'de okuyorum. Adam akıllı tek emlak sitesi var zaten, onda da emlakçılar kira bedeli kadar komisyon istiyorlar. (350 sterlinden başlıyor çoğu) Ve gerçekten okul başlayacağı zaman öğrencileri yerleştirse(..) bütün sene çalışmasa bile geçinecek parayı kazanır..
- 03-09-2016, 17:02:58Üyeliği durdurulduBariz oto galerici gibi pis işler. Allaha yakın bize uzak olsun. Mutlaka herkesi bir tutmak yanlış olur ama ortalamanın üstünde çoğunluk böyle heralde.F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2016, 00:04:58Kıbrısta emlakcıdan ev bakan bir sen varsın heraldeberkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıbrısta bu işler gezerek veya direk facebook gruplarında döner emlakçı, galerici işi seni bitirir ki zaten sıkıntı emlakcı da değil ev sahibinde kıbrısta ev kiraları öğrenciden yıllık alınır
- 12-09-2016, 00:08:50Ahahah valla emlakçı komisyon muhabbetinden sonra kendim buldum zaten, direkt sahibinden kiraladık hocamGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi de adam sevmiş olacak ki normalde yıllık kiralarken, 10 ay/aylık ödeme/2 depozito anlaştık