• 02-09-2016, 18:42:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ev satın alacağız fakat yaşadıklarım karşısında şaşkınım. Birine sahibinden üzerinden mesaj attım fiyat pahalı değil mi diye adam pahalıysa alma ln ne diye mesaj atıyon diye küfür etmek için aradı Bir başka emlakçı ise muhiti bilmediğimiz için adres varmı tam olarak dedim adres vermiyoruz dedi. İlanlara bakıyorum aynı ev için 3-4 farklı fiyattan satılmaya çalışılması vs. Bu emlakçılar neyin kafasını yaşıyor mafya mı bunlar nedir çözemedim ama pis bir çukurun içinde gördüm çoğunu.
  • 02-09-2016, 23:32:39
    #2
    Bu kadarı da biraz sizin şansınıza ama bir sıkıntı olduğu kesin. Çok az kişi kendisi ilan veriyor, toplum olarak internet kullanımında çok kötü durumdayız.
  • 02-09-2016, 23:34:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadarı da biraz sizin şansınıza ama bir sıkıntı olduğu kesin. Çok az kişi kendisi ilan veriyor, toplum olarak internet kullanımında çok kötü durumdayız.
    Valla rezillik ya. Galericilerden beterlermiş açık soylıyım Bıdaha emlakcıyla fln işim olmaz. Evi olupta emlakcıya verenın ztn aklından suphe edıyorum. YAptır satılık/kiralık ilanını as, internete de koy tamam işte. Ev 200 bın dıyelım. Emlakcı satandan 10, alandan 10 kesiyor. İyi iş valla.
  • 03-09-2016, 01:05:27
    #4
    Hocam Girne'de okuyorum. Adam akıllı tek emlak sitesi var zaten, onda da emlakçılar kira bedeli kadar komisyon istiyorlar. (350 sterlinden başlıyor çoğu) Ve gerçekten okul başlayacağı zaman öğrencileri yerleştirse(..) bütün sene çalışmasa bile geçinecek parayı kazanır..
  • 03-09-2016, 12:42:34
    #5
    Bende gördüm aynı ilandan 4 tane vardı farklı farklı emlakçılar satıyor
  • 03-09-2016, 15:01:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ceza evine girip çıktığımda ne iş yapıyorsun diye sorduğum herkez emlakçıyım diyordu nedenini bi türlü anlamadım ama demekki bi sorun varmış
  • 03-09-2016, 17:02:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ceza evine girip çıktığımda ne iş yapıyorsun diye sorduğum herkez emlakçıyım diyordu nedenini bi türlü anlamadım ama demekki bi sorun varmış
    Bariz oto galerici gibi pis işler. Allaha yakın bize uzak olsun. Mutlaka herkesi bir tutmak yanlış olur ama ortalamanın üstünde çoğunluk böyle heralde.
  • 12-09-2016, 00:04:58
    #8
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Girne'de okuyorum. Adam akıllı tek emlak sitesi var zaten, onda da emlakçılar kira bedeli kadar komisyon istiyorlar. (350 sterlinden başlıyor çoğu) Ve gerçekten okul başlayacağı zaman öğrencileri yerleştirse(..) bütün sene çalışmasa bile geçinecek parayı kazanır..
    Kıbrısta emlakcıdan ev bakan bir sen varsın heralde Kıbrısta bu işler gezerek veya direk facebook gruplarında döner emlakçı, galerici işi seni bitirir ki zaten sıkıntı emlakcı da değil ev sahibinde kıbrısta ev kiraları öğrenciden yıllık alınır
  • 12-09-2016, 00:08:50
    #9
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıbrısta emlakcıdan ev bakan bir sen varsın heralde Kıbrısta bu işler gezerek veya direk facebook gruplarında döner emlakçı, galerici işi seni bitirir ki zaten sıkıntı emlakcı da değil ev sahibinde kıbrısta ev kiraları öğrenciden yıllık alınır
    Ahahah valla emlakçı komisyon muhabbetinden sonra kendim buldum zaten, direkt sahibinden kiraladık hocam Bi de adam sevmiş olacak ki normalde yıllık kiralarken, 10 ay/aylık ödeme/2 depozito anlaştık