F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ceza evine girip çıktığımda ne iş yapıyorsun diye sorduğum herkez emlakçıyım diyordu nedenini bi türlü anlamadım ama demekki bi sorun varmış
Bariz oto galerici gibi pis işler. Allaha yakın bize uzak olsun. Mutlaka herkesi bir tutmak yanlış olur ama ortalamanın üstünde çoğunluk böyle heralde.