Arkadaşlar ev satın alacağız fakat yaşadıklarım karşısında şaşkınım. Birine sahibinden üzerinden mesaj attım fiyat pahalı değil mi diye adam pahalıysa alma ln ne diye mesaj atıyon diye küfür etmek için aradı Bir başka emlakçı ise muhiti bilmediğimiz için adres varmı tam olarak dedim adres vermiyoruz dedi. İlanlara bakıyorum aynı ev için 3-4 farklı fiyattan satılmaya çalışılması vs. Bu emlakçılar neyin kafasını yaşıyor mafya mı bunlar nedir çözemedim ama pis bir çukurun içinde gördüm çoğunu.