alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadarı da biraz sizin şansınıza ama bir sıkıntı olduğu kesin. Çok az kişi kendisi ilan veriyor, toplum olarak internet kullanımında çok kötü durumdayız.
Valla rezillik ya. Galericilerden beterlermiş açık soylıyım Bıdaha emlakcıyla fln işim olmaz. Evi olupta emlakcıya verenın ztn aklından suphe edıyorum. YAptır satılık/kiralık ilanını as, internete de koy tamam işte. Ev 200 bın dıyelım. Emlakcı satandan 10, alandan 10 kesiyor. İyi iş valla.