• 01-05-2016, 01:48:02
    #19
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada insanlar vatanları için ölüyor.Bırak da bir klip çekecek lüksleri olsun...
    Çekmesin diyen mi var hocam ? Diğer yorumlarımda da söyledim çok iyi olmuş vs ama sen polissin arkadaş sen yasak dinlemeyip çekersen ergen kafalar ne yapar bir düşünün. Polisin vatandaşa kötü örnek olma gibi bir şansı yok ben bunu söylemeye çalışıyorum yoksa keşke izin alarak çekseydi de şuan cezayı değil şarkıyı konuşur olsaydık. Doğruları yazıyoruz diye anti polisci olcam yakında forumda

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:48:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:44:24 --

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri kuraldan ve Anayasa'danmı bahsetti ? Baştaki hiçbirşeyi tanımıyacak, polis, asker canını dişine takarak vatanını koruyacak öylemi ? Yok böyle bir dünya.... Kural sadece güçsüze değil güçlüyede işlemeli....


    https://www.youtube.com/watch?v=TOKab5CxycM
    Yahu bana niye kötüye kötü örnekle geliyorsunuz ? Bu adamın ne olduğu zaten belli bu adamın yaptıkları ortada ne yapalım hala bunları göremeyen %50 insan var bunları bana değil o adamı destekleyenlere göstereceksin. Ben sadece doğruyu yazıyorum yazmıyak mı onu mu istiyorsunuz anlamadım ki. Benim babam haksız yere 3 ay içerde yatmış üstüne devlete tazminat davası açıp kazanmışız bana bu adamla gelmeyin.
  • 01-05-2016, 01:51:24
    #20
    Doğruları tabiki yaz hocam, ama ülkede kural, kanun, adalet kalmamışken kural bu olması gereken bu deyince gaza geldim birden
  • 01-05-2016, 02:00:59
    #21
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekmesin diyen mi var hocam ? Diğer yorumlarımda da söyledim çok iyi olmuş vs ama sen polissin arkadaş sen yasak dinlemeyip çekersen ergen kafalar ne yapar bir düşünün. Polisin vatandaşa kötü örnek olma gibi bir şansı yok ben bunu söylemeye çalışıyorum yoksa keşke izin alarak çekseydi de şuan cezayı değil şarkıyı konuşur olsaydık. Doğruları yazıyoruz diye anti polisci olcam yakında forumda

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:48:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:44:24 --



    Yahu bana niye kötüye kötü örnekle geliyorsunuz ? Bu adamın ne olduğu zaten belli bu adamın yaptıkları ortada ne yapalım hala bunları göremeyen %50 insan var bunları bana değil o adamı destekleyenlere göstereceksin. Ben sadece doğruyu yazıyorum yazmıyak mı onu mu istiyorsunuz anlamadım ki. Benim babam haksız yere 3 ay içerde yatmış üstüne devlete tazminat davası açıp kazanmışız bana bu adamla gelmeyin.
    Estafurullah kimseyi hiç bir şey ilan etmiyorum.Üzerine basarak vurguluyorum devletin askerine polislerine terörle ve teröristle mücadele izni vermeyen ve bu emri valiler aracılığı ile uygulatanlar dan mı izin isteyecek ?
    34 yaşında hali vakti yerinde olan biriyim modaratör arkadaşlar haklı olarak görevleri gereği şahsımı uyarmak zorun da kalıyor ve ben utanıyorum zoruma gidiyor.
    Bu sebeble konuya son yorumumdur.
    Hayırlı geceler
  • 01-05-2016, 02:09:59
    #22
    Bütün ümidim gençliktedir
    @GuNGoRv; ben senin dediğini anlıyorum. Ama Sur'da izinsiz klip çekildiği için ceza verilmedi. İzinsiz klip çekildiği için ceza verildi. Yani Sur'da yada Bakırköy'de farketmiyor. Benim demek istediğim, bunca badire atlatmış, aylardır çekmedikleri sıkıntı kalmamış kişilere tölerans tanınabilirdi. Ayrıca tamamen temizlendi. En azından benim bilgim bu yönde. Ama pkk denilen itlerin sağı solu belli olmaz. Tekrar gelirler diye, o aslan parçaları orada nöbet tutuyor. Benim kızdığım nokta, cezaya geldiği zaman anında kesiyoruz. Ama ödüllendirme diye bir şey söz konusu bile olmuyor. Ceza verilsin tamam. Kıdem durdurma cezası, yövmiye kesimi cezası vs.. Ama açığa almak çok ağır. Hele ki böyle bir ortamda..
  • 01-05-2016, 02:44:19
    #23
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @GuNGoRv; ben senin dediğini anlıyorum. Ama Sur'da izinsiz klip çekildiği için ceza verilmedi. İzinsiz klip çekildiği için ceza verildi. Yani Sur'da yada Bakırköy'de farketmiyor. Benim demek istediğim, bunca badire atlatmış, aylardır çekmedikleri sıkıntı kalmamış kişilere tölerans tanınabilirdi. Ayrıca tamamen temizlendi. En azından benim bilgim bu yönde. Ama pkk denilen itlerin sağı solu belli olmaz. Tekrar gelirler diye, o aslan parçaları orada nöbet tutuyor. Benim kızdığım nokta, cezaya geldiği zaman anında kesiyoruz. Ama ödüllendirme diye bir şey söz konusu bile olmuyor. Ceza verilsin tamam. Kıdem durdurma cezası, yövmiye kesimi cezası vs.. Ama açığa almak çok ağır. Hele ki böyle bir ortamda..
    Evet ceza ağır olabilir ama bence bunun sebebi bu olayın tüm haberlerde konuşulması yoksa bu kadar ağır ceza olacağını sanmıyorum. Gündeme düştüğü için bence bu kadar ağır ceza verildi bunun sebebi de bunu yaparsanız bu cezayı alırsınız mesajını vermek millete. Yani benim düşüncem bu şekilde.
  • 01-05-2016, 08:12:19
    #24
    Klip çok güzel olmuş ve anlamlı. Açığa alınmasının sebebi ise devletin dronesiyle izinsiz çekim yapması ve amacı dışında kullanılması.
  • 01-05-2016, 17:27:04
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Açığa Alındı Sonuç Olarak. Bahane Çok
  • 01-05-2016, 20:40:39
    #26
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok farklı yerden girmişsin konuya. Açığa alınma sebebi izinsiz surlara girilmesi, ve klip çekilmesi yoksa yazdığın gibi şehirler anısına şarkı yaptı DiYE açığa alınma yok.

    Yasak, izinsiz bir olayı polis yapıyorsa tabi ki açığa alınacak millete kötü örnek olan adam için hangi mantıkla kampanya başlatılıyor ? Bu klipleri izleyen yaş ortalaması 15-25 arası bu yaştaki çocuklar surları görmek için girmek isterlese ne olacak ? Nasıl korunacak ? Adamlar her taşın altına bombayı koymuşlar ya hala bomba varsa ? Ölen çocuğun anası babası gibi hayatın kararacak mı yoksa bi post atıp geçecek misin ?
    he he. senin ziyniyetindekiler yüzünden o sura bugün girmek yasak.
  • 01-05-2016, 21:27:28
    #27
    ismailvolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkı Atatürk'ün anısına yapıldığı için açığa alınmıştır, şarkı sözlerinin arasına güçlü Türkiye, dombıra, hedef 2023 vs. yazsaydı şimdi çift maaş ikramiye alırdı.
    Dostum bu şarkı 9 yıllık bir şarkı zaten yputubeye yazarsan çıkar. Direkt 9 yıllık şarkıya klip çekmişler 9 yıl önceki sesle bideodaki ses aynı yeniden seslendirme yok.