@GuNGoRv; ben senin dediğini anlıyorum. Ama Sur'da izinsiz klip çekildiği için ceza verilmedi. İzinsiz klip çekildiği için ceza verildi. Yani Sur'da yada Bakırköy'de farketmiyor. Benim demek istediğim, bunca badire atlatmış, aylardır çekmedikleri sıkıntı kalmamış kişilere tölerans tanınabilirdi. Ayrıca tamamen temizlendi. En azından benim bilgim bu yönde. Ama pkk denilen itlerin sağı solu belli olmaz. Tekrar gelirler diye, o aslan parçaları orada nöbet tutuyor. Benim kızdığım nokta, cezaya geldiği zaman anında kesiyoruz. Ama ödüllendirme diye bir şey söz konusu bile olmuyor. Ceza verilsin tamam. Kıdem durdurma cezası, yövmiye kesimi cezası vs.. Ama açığa almak çok ağır. Hele ki böyle bir ortamda..
Evet ceza ağır olabilir ama bence bunun sebebi bu olayın tüm haberlerde konuşulması yoksa bu kadar ağır ceza olacağını sanmıyorum. Gündeme düştüğü için bence bu kadar ağır ceza verildi bunun sebebi de bunu yaparsanız bu cezayı alırsınız mesajını vermek millete. Yani benim düşüncem bu şekilde.