• 30-04-2016, 01:17:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok farklı yerden girmişsin konuya. Açığa alınma sebebi izinsiz surlara girilmesi, ve klip çekilmesi yoksa yazdığın gibi şehirler anısına şarkı yaptı DiYE açığa alınma yok.

    Yasak, izinsiz bir olayı polis yapıyorsa tabi ki açığa alınacak millete kötü örnek olan adam için hangi mantıkla kampanya başlatılıyor ? Bu klipleri izleyen yaş ortalaması 15-25 arası bu yaştaki çocuklar surları görmek için girmek isterlese ne olacak ? Nasıl korunacak ? Adamlar her taşın altına bombayı koymuşlar ya hala bomba varsa ? Ölen çocuğun anası babası gibi hayatın kararacak mı yoksa bi post atıp geçecek misin ?
    Hocam Lütfen bu Polisin açığa alınmasını savunmayın.Dediğiniz örnekler cok zıt.Kimse kolay kolay cesaret edip zaten Sur'a gidemez.Evet yasak olabilir kurallarada herkes uymak zorunda ama açığa almak biraz fazla.Bu Ülkede içimizde bile o kadar hain varken ceza almıyorda bu Polisimiz Sırf Sur'a gitti böyle klip çekti diyemi ceza alıyor?

    Bırakalım artık şu fanatikliği inan bunun bizlere hiç faydası yok yanlış olduğunda evet Yetkililer yanlış yapmış demesini bilmeliyiz.

    Polisi açığa almak tamamen yanlıştır.
  • 30-04-2016, 02:48:16
    #11
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Lütfen bu Polisin açığa alınmasını savunmayın.Dediğiniz örnekler cok zıt.Kimse kolay kolay cesaret edip zaten Sur'a gidemez.Evet yasak olabilir kurallarada herkes uymak zorunda ama açığa almak biraz fazla.Bu Ülkede içimizde bile o kadar hain varken ceza almıyorda bu Polisimiz Sırf Sur'a gitti böyle klip çekti diyemi ceza alıyor?

    Bırakalım artık şu fanatikliği inan bunun bizlere hiç faydası yok yanlış olduğunda evet Yetkililer yanlış yapmış demesini bilmeliyiz.

    Polisi açığa almak tamamen yanlıştır.
    Yahu ne fanatikliği kime neyin fanatikliğini yapmışım yorumumda ? Cezanın mantığı yoktur kardeşim kural vardır ve bunun gerektirdiği cezası vardır. Seni koruyacak adam o kurala uymuyorsa cezasını çekecek şarkının içeriği güzel hoş eyv klipte güzel ama polis yasağı dinlemiyorsa bu işin ucu kaçar bu kadar basit bunun neyini anlamıyorsunuz ? 15 yaşındaki çocuğa sen bu durumu anlatamazsın. Polis yapıyor ceza almıyor ben de yaparım der hadi gittin yakaladın cezayı verdin demezler mi polis yaptı ceza yok ben yapınca mı ceza var ? Az mantıklı düşünün fanatiklik yapan asıl sizsiniz. Dağdan inen o p*ç pkklıları otobüslerle karşılayanlara ceza vermeyen o p*çlerle masaya oturanlar var başımızda evet ama onlara uyanda %50 bir insan topluluğu var bunda yapacak bir şeyimiz yok. Siz olayı buraya bağlamaya çalışıyorsunuz ama bu şuanki konu bu değil. Polis ceza alacak ki insanlar bunun yasak olduğunu AN LA YA CAK LAR.
  • 30-04-2016, 14:29:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu ne fanatikliği kime neyin fanatikliğini yapmışım yorumumda ? Cezanın mantığı yoktur kardeşim kural vardır ve bunun gerektirdiği cezası vardır. Seni koruyacak adam o kurala uymuyorsa cezasını çekecek şarkının içeriği güzel hoş eyv klipte güzel ama polis yasağı dinlemiyorsa bu işin ucu kaçar bu kadar basit bunun neyini anlamıyorsunuz ? 15 yaşındaki çocuğa sen bu durumu anlatamazsın. Polis yapıyor ceza almıyor ben de yaparım der hadi gittin yakaladın cezayı verdin demezler mi polis yaptı ceza yok ben yapınca mı ceza var ? Az mantıklı düşünün fanatiklik yapan asıl sizsiniz. Dağdan inen o p*ç pkklıları otobüslerle karşılayanlara ceza vermeyen o p*çlerle masaya oturanlar var başımızda evet ama onlara uyanda %50 bir insan topluluğu var bunda yapacak bir şeyimiz yok. Siz olayı buraya bağlamaya çalışıyorsunuz ama bu şuanki konu bu değil. Polis ceza alacak ki insanlar bunun yasak olduğunu AN LA YA CAK LAR.
    Polis sura girdi diye ceza alabilir ama bu cezanın oranını şuan tartışıyoruz söylüyoruz.Bu kadar ağır ceza açığa alınması ağır bir cezadır bu benim fikrimdir senin fikrin seni bağlar benim Fikrim beni bağlar.
  • 30-04-2016, 23:28:53
    #13
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis sura girdi diye ceza alabilir ama bu cezanın oranını şuan tartışıyoruz söylüyoruz.Bu kadar ağır ceza açığa alınması ağır bir cezadır bu benim fikrimdir senin fikrin seni bağlar benim Fikrim beni bağlar.
    Madem benim fikrim beni bağlıyor senin fikrin seni bağlıyor ne diye bana gelip fanatikliği bırak yazıyorsun ? Yazdıklarım mantıklı geldiği için böyle yazıyorsun da neyse. Konunun uzamasına gerek yok yasak bir şey yapıldıysa cezasını çekecek.
  • 01-05-2016, 00:12:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem benim fikrim beni bağlıyor senin fikrin seni bağlıyor ne diye bana gelip fanatikliği bırak yazıyorsun ? Yazdıklarım mantıklı geldiği için böyle yazıyorsun da neyse. Konunun uzamasına gerek yok yasak bir şey yapıldıysa cezasını çekecek.
    Herkesin yazdığı kendini bağlar ama halen dediğimin arkasındayım sen fanatiklik yapıyorsun olayı siyasete çekmeyeceğim sonra çünkü maalesef banlanan ben oluyorum.O Yüzden değmez sen nedemek istediğimi anladın.
  • 01-05-2016, 01:23:51
    #15
    Bütün ümidim gençliktedir
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok farklı yerden girmişsin konuya. Açığa alınma sebebi izinsiz surlara girilmesi, ve klip çekilmesi yoksa yazdığın gibi şehirler anısına şarkı yaptı DiYE açığa alınma yok.

    Yasak, izinsiz bir olayı polis yapıyorsa tabi ki açığa alınacak millete kötü örnek olan adam için hangi mantıkla kampanya başlatılıyor ? Bu klipleri izleyen yaş ortalaması 15-25 arası bu yaştaki çocuklar surları görmek için girmek isterlese ne olacak ? Nasıl korunacak ? Adamlar her taşın altına bombayı koymuşlar ya hala bomba varsa ? Ölen çocuğun anası babası gibi hayatın kararacak mı yoksa bi post atıp geçecek misin ?
    Olay böyle değil. Polisin ceza alması, izinsiz klip çektiği içindir. Sur'a izinsiz girdi diye bir durum söz konusu değil. Çünkü orada şu an zaten sadece polis bulunuyor. Sur'a girmek için polisin izin almasına gerek yok. Çünkü zaten orada nöbette bulunuyor. Böyle yıkık dökük harabe olmuş, hala bomba olması muhtemel ( sizin söyleminize göre ki neredeyse tamamen temizlendi ) bir yere kim, neden girmek ister ?

    Benim kişisel fikrim; açığa almak çok yanlış bir karar. Bu insanlar aylardır doğru dürüst uyku uyumadılar, yemek yemediler, analarını/babalarını/evlatlarını/eşlerini göremediler. Kelle koltukta yaşadılar. Belki en yakın arkadaşlarını şehit verdiler. Bu kadar olumsuzluk içerisinde, psikolojisinin sağlam kalmasını beklemek, fazla olan vatan sevgisini dışarı vurduğu için polislikten açığa almak.... Bundan daha güzel bir ödül verilemezdi! Emeği geçenlere teşekkürler.
  • 01-05-2016, 01:36:51
    #16
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin yazdığı kendini bağlar ama halen dediğimin arkasındayım sen fanatiklik yapıyorsun olayı siyasete çekmeyeceğim sonra çünkü maalesef banlanan ben oluyorum.O Yüzden değmez sen nedemek istediğimi anladın.
    Yahu ne saçmalıyorsun Allah aşkına ikidir sana soruyorum neyin fanatikliğini yapıyorum diye öğrenmişsin bir kelime yazıp duruyorsun Tayipçi falan mı sanıyorsun beni Öyle düşünüyorsan beni tanıyan bir kaç kişiyi konuya davet edeyim ailemin nasıl aile olduğunu anlatsınlar o tarafla alakamın olup olmadığını anlarsın Her neyse konuyu uzatmayalım tekrar söylüyorum yazdıklarımın siyasetle alakası yok az mantıklı olan insan dediklerimi anlar. Cezası ağır hafif beni ilgilendirmez yasak olan bir şey yapmaktan korkmadıysa cezasını çekmekten korkmayacak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:36:51 -->-> Daha önceki mesaj 01:28:46 --

    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay böyle değil. Polisin ceza alması, izinsiz klip çektiği içindir. Sur'a izinsiz girdi diye bir durum söz konusu değil. Çünkü orada şu an zaten sadece polis bulunuyor. Sur'a girmek için polisin izin almasına gerek yok. Çünkü zaten orada nöbette bulunuyor. Böyle yıkık dökük harabe olmuş, hala bomba olması muhtemel ( sizin söyleminize göre ki neredeyse tamamen temizlendi ) bir yere kim, neden girmek ister ?

    Benim kişisel fikrim; açığa almak çok yanlış bir karar. Bu insanlar aylardır doğru dürüst uyku uyumadılar, yemek yemediler, analarını/babalarını/evlatlarını/eşlerini göremediler. Kelle koltukta yaşadılar. Belki en yakın arkadaşlarını şehit verdiler. Bu kadar olumsuzluk içerisinde, psikolojisinin sağlam kalmasını beklemek, fazla olan vatan sevgisini dışarı vurduğu için polislikten açığa almak.... Bundan daha güzel bir ödül verilemezdi! Emeği geçenlere teşekkürler.
    Söylediğim şeyle aynı şeyi diyorsunuz. Klip izni olmadan çekildi peki neden izin alınması gerekiyordu ? Surda çekilmesi için izin alınması gerekiyordu. "Polis" olduğu için surda durabiliyor ama yaptığı şeyin polislikle alakası yok bu yüzden izin alması gerekiyordu. Ayrıca tamamen temizlendi bile diyemiyorsunuz ama sonrasında temiz ki adam girmiş yoksa korkardı diyorsunuz.

    Kişisel fikrinizdir saygı duyuyorum ama oraya gidenlerin çoğu üst seviyede polisler bu tür olayları kaç kez yaşamış insanlar ki çoğu gönüllü gitti bunların içinde tanıdığım poliste var.

    Alıntı
    fazla olan vatan sevgisini dışarı vurduğu için polislikten açığa almak....
    Bu cümleyi yazmışsınız ama sizde biliyorsunuz bu yüzden ceza almadığını. Bu şekilde düşünüp kendi düşüncenizi üste çıkarmaya çalışmanın anlamı yok.
  • 01-05-2016, 01:40:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu ne saçmalıyorsun Allah aşkına ikidir sana soruyorum neyin fanatikliğini yapıyorum diye öğrenmişsin bir kelime yazıp duruyorsun Tayipçi falan mı sanıyorsun beni Öyle düşünüyorsan beni tanıyan bir kaç kişiyi konuya davet edeyim ailemin nasıl aile olduğunu anlatsınlar o tarafla alakamın olup olmadığını anlarsın Her neyse konuyu uzatmayalım tekrar söylüyorum yazdıklarımın siyasetle alakası yok az mantıklı olan insan dediklerimi anlar. Cezası ağır hafif beni ilgilendirmez yasak olan bir şey yapmaktan korkmadıysa cezasını çekmekten korkmayacak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:36:51 -->-> Daha önceki mesaj 01:28:46 --



    Söylediğim şeyle aynı şeyi diyorsunuz. Klip izni olmadan çekildi peki neden izin alınması gerekiyordu ? Surda çekilmesi için izin alınması gerekiyordu. "Polis" olduğu için surda durabiliyor ama yaptığı şeyin polislikle alakası yok bu yüzden izin alması gerekiyordu. Ayrıca tamamen temizlendi bile diyemiyorsunuz ama sonrasında temiz ki adam girmiş yoksa korkardı diyorsunuz.

    Kişisel fikrinizdir saygı duyuyorum ama oraya gidenlerin çoğu üst seviyede polisler bu tür olayları kaç kez yaşamış insanlar ki çoğu gönüllü gitti bunların içinde tanıdığım poliste var.



    Bu cümleyi yazmışsınız ama sizde biliyorsunuz bu yüzden ceza almadığını. Bu şekilde düşünüp kendi düşüncenizi üste çıkarmaya çalışmanın anlamı yok.
    Orada insanlar vatanları için ölüyor.Bırak da bir klip çekecek lüksleri olsun...
  • 01-05-2016, 01:43:39
    #18
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu ne fanatikliği kime neyin fanatikliğini yapmışım yorumumda ? Cezanın mantığı yoktur kardeşim kural vardır ve bunun gerektirdiği cezası vardır. Seni koruyacak adam o kurala uymuyorsa cezasını çekecek şarkının içeriği güzel hoş eyv klipte güzel ama polis yasağı dinlemiyorsa bu işin ucu kaçar bu kadar basit bunun neyini anlamıyorsunuz ? 15 yaşındaki çocuğa sen bu durumu anlatamazsın. Polis yapıyor ceza almıyor ben de yaparım der hadi gittin yakaladın cezayı verdin demezler mi polis yaptı ceza yok ben yapınca mı ceza var ? Az mantıklı düşünün fanatiklik yapan asıl sizsiniz. Dağdan inen o p*ç pkklıları otobüslerle karşılayanlara ceza vermeyen o p*çlerle masaya oturanlar var başımızda evet ama onlara uyanda %50 bir insan topluluğu var bunda yapacak bir şeyimiz yok. Siz olayı buraya bağlamaya çalışıyorsunuz ama bu şuanki konu bu değil. Polis ceza alacak ki insanlar bunun yasak olduğunu AN LA YA CAK LAR.
    Biri kuraldan ve Anayasa'danmı bahsetti ? Baştaki hiçbirşeyi tanımıyacak, polis, asker canını dişine takarak vatanını koruyacak öylemi ? Yok böyle bir dünya.... Kural sadece güçsüze değil güçlüyede işlemeli....


    https://www.youtube.com/watch?v=TOKab5CxycM