GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu ne fanatikliği kime neyin fanatikliğini yapmışım yorumumda ? Cezanın mantığı yoktur kardeşim kural vardır ve bunun gerektirdiği cezası vardır. Seni koruyacak adam o kurala uymuyorsa cezasını çekecek şarkının içeriği güzel hoş eyv klipte güzel ama polis yasağı dinlemiyorsa bu işin ucu kaçar bu kadar basit bunun neyini anlamıyorsunuz ? 15 yaşındaki çocuğa sen bu durumu anlatamazsın. Polis yapıyor ceza almıyor ben de yaparım der hadi gittin yakaladın cezayı verdin demezler mi polis yaptı ceza yok ben yapınca mı ceza var ? Az mantıklı düşünün fanatiklik yapan asıl sizsiniz. Dağdan inen o p*ç pkklıları otobüslerle karşılayanlara ceza vermeyen o p*çlerle masaya oturanlar var başımızda evet ama onlara uyanda %50 bir insan topluluğu var bunda yapacak bir şeyimiz yok. Siz olayı buraya bağlamaya çalışıyorsunuz ama bu şuanki konu bu değil. Polis ceza alacak ki insanlar bunun yasak olduğunu AN LA YA CAK LAR.
Biri kuraldan ve Anayasa'danmı bahsetti ? Baştaki hiçbirşeyi tanımıyacak, polis, asker canını dişine takarak vatanını koruyacak öylemi ? Yok böyle bir dünya.... Kural sadece güçsüze değil güçlüyede işlemeli....


https://www.youtube.com/watch?v=TOKab5CxycM