Orada insanlar vatanları için ölüyor.Bırak da bir klip çekecek lüksleri olsun...
Çekmesin diyen mi var hocam ? Diğer yorumlarımda da söyledim çok iyi olmuş vs ama sen polissin arkadaş sen yasak dinlemeyip çekersen ergen kafalar ne yapar bir düşünün. Polisin vatandaşa kötü örnek olma gibi bir şansı yok ben bunu söylemeye çalışıyorum yoksa keşke izin alarak çekseydi de şuan cezayı değil şarkıyı konuşur olsaydık. Doğruları yazıyoruz diye anti polisci olcam yakında forumda

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:48:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:44:24 --
Biri kuraldan ve Anayasa'danmı bahsetti ? Baştaki hiçbirşeyi tanımıyacak, polis, asker canını dişine takarak vatanını koruyacak öylemi ? Yok böyle bir dünya.... Kural sadece güçsüze değil güçlüyede işlemeli....
https://www.youtube.com/watch?v=TOKab5CxycM
Yahu bana niye kötüye kötü örnekle geliyorsunuz ? Bu adamın ne olduğu zaten belli bu adamın yaptıkları ortada ne yapalım hala bunları göremeyen %50 insan var bunları bana değil o adamı destekleyenlere göstereceksin. Ben sadece doğruyu yazıyorum yazmıyak mı onu mu istiyorsunuz anlamadım ki. Benim babam haksız yere 3 ay içerde yatmış üstüne devlete tazminat davası açıp kazanmışız bana bu adamla gelmeyin.