• 24-04-2016, 18:55:49
    #82
    BENİM MERAK ETTİĞİM BİRŞEY VAR. BİLEN CEVAPLARSA ÇOK SEVİNİRİM.

    şimdi köprü gidiş - dönüş 117 TL + benzin ya da gaz masrafı ediyor. Peki önceden geçildiğinde ne kadar yakıt parası harcanıyordu?

    son derece merak ettiğim için sordum.
  • 24-04-2016, 19:03:40
    #83
    www.hostmatik.com.tr
    Arkadaşlar belirtilen fiyat otoyola başından girip sonundan çıkıldığında geçerli olan en uzun mesafe fiyatıdır.
  • 24-04-2016, 19:37:17
    #84
    Allah kimseyi asgari ücretle çalışıp da fanatik bir şekilde parti savunacak zihniyette olacak kadar çıldırtmasın.

    Adamın biri geliyor, sana diyor ki bana para ver sana araba alıcam. Veriyorsun parasını, sonra kullanmak yararlanmak istiyorsun di mi, sonuçta aracı sen almışsın.

    Sonra adam gelip sana diyor ki "pişşt, onu aldın ama kullanabileceğini kim söyledi? eğer o araçtan yararlanmak istiyorsan yine bana para vermelisin" , şimdi bana bunun mantığını anlatın. Mesela bir insanın 300-400 tl aylık yol parası vermesi?

    Eğer hükümet bir hizmet yapıyorsa bu vatandaşın işi görülsün, vatandaş yararlansın diyedir. Ama bizim ülkede maşallah, hiç bir hizmette daha böyle bir şey göremedik.

    Ne yapsalar arkasından geçirmeler geliyor hemen, asgari ücret arttığında bile insanların kafasında "acaba bunu nereden çıkaracak?" sorusu vardı.

    Derler ya, durumun olması kötü değil de o duruma alışması felaket.
  • 24-04-2016, 20:50:30
    #85
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam birşey soracağım cebinden 20 km lik yol için 80 lira verdiğinde hiç için cız etmeyecek mi? 2400 TL maaş alan birisisin diyelim. Günlük 80 TL para kazanıyorsun değil mi? Bu 1 günlük çalışmanı köprüden geçmek için ödedin değil mi? 1 günlük emeğini tekrar çalışmak zorundasın.

    Köprünün amacı neydi? Vakitten tasarruf değil mi? E ne oldu köprü sana vakitten tasarruf olacağına, aksine vaktinin kaybolmasına mal oldu. Para = zaman demektir ama bu eşitliğe bakarken sermayeyi nasıl oluşturduğun da düşünülmeli.

    Ben kötü vs demiyorum hatta tebrik ederim böyle köprü yaptıkları için ya da yapılmasına aracılık ettikleri için. Düzenleme gelmediği taktirde halk için yapıldığının ötesinde birilerinin cebini doldurmak için yapılmış diye düşüneceğim.

    Bunu Diyeceksiniz İşte. Bu Konuda ki En Mantıklı Yorum Bu Gerisini At Çöpe.

    Bu Mesajdan Sonra ki Yazdığım Mesajıda Okuduysanız Bende Ücretin Yüksek Olduğunu Bu Durumda Köprüyü Kullanmayacağımı Belirttim.

    Evet Ortada Yapılmış Bir Hizmet Var Fakat Bazıları Beyni Olmadan Fikri Olan Tipler Araştırmadan Hemen Yönetime Sallıyor.

    Ben Köprünün Yapımında Görev Alan Bir Mühendis İle Görüştüğümde Ulaştırma Bakanlığının Köprü Fiyatının Düşürülmesinde Bir Baskı Uyguladığını Söyledi.
    Çünkü Geçiş Ücreti Dolar Kuru 1,43 - 1,50'ler de iken Belirtilen Fiyatmış. Kur Arttığı için Fiyat Düşümü Söz Konusu Olabilir.
  • 26-04-2016, 03:56:14
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kimseyi asgari ücretle çalışıp da fanatik bir şekilde parti savunacak zihniyette olacak kadar çıldırtmasın.

    Adamın biri geliyor, sana diyor ki bana para ver sana araba alıcam. Veriyorsun parasını, sonra kullanmak yararlanmak istiyorsun di mi, sonuçta aracı sen almışsın.

    Sonra adam gelip sana diyor ki "pişşt, onu aldın ama kullanabileceğini kim söyledi? eğer o araçtan yararlanmak istiyorsan yine bana para vermelisin" , şimdi bana bunun mantığını anlatın. Mesela bir insanın 300-400 tl aylık yol parası vermesi?

    Eğer hükümet bir hizmet yapıyorsa bu vatandaşın işi görülsün, vatandaş yararlansın diyedir. Ama bizim ülkede maşallah, hiç bir hizmette daha böyle bir şey göremedik.

    Ne yapsalar arkasından geçirmeler geliyor hemen, asgari ücret arttığında bile insanların kafasında "acaba bunu nereden çıkaracak?" sorusu vardı.

    Derler ya, durumun olması kötü değil de o duruma alışması felaket.
    Aynen hocam iste tamda bu