BENİM MERAK ETTİĞİM BİRŞEY VAR. BİLEN CEVAPLARSA ÇOK SEVİNİRİM.

şimdi köprü gidiş - dönüş 117 TL + benzin ya da gaz masrafı ediyor. Peki önceden geçildiğinde ne kadar yakıt parası harcanıyordu?

son derece merak ettiğim için sordum.