Otobüs Firmasında Muavin Olmak
34
●2.636
- 30-03-2016, 08:38:38Muavinlik yapacagına git bi fabrikada çalış daha iyi. O iş öyle karşıdan göründügü gibi kolay değil. Kaptanın agız kokusunu çekersin, ahmete mehmete hizmet edicem diye canın çıkar, laf duyarsın + gecen gündüzün belli degil vs. Muavin arkadaşlarım vardı oradan biliyorum.
- 30-03-2016, 19:01:17
- 30-03-2016, 21:43:32Üyeliği durdurulduhocam bu arkadaş kim aceba herkes bu arkadaşı söylediCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@Lone; - 30-03-2016, 22:31:46biraz değişik bir arkadaşımızdır. profiline girip konulara yazdığı mesajlara bakarsan arkadaşın çoktan 4. boyuta geçtiğini anlarsın. Ha bu arada kral bir muavindir. en son askerdeydi. bakalımCrenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2016, 07:54:51
- 31-03-2016, 09:39:03Sende bir ara pilottun mübarek. hep uçuyordun. ne oldu varmı gelişme ?Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle