• 30-03-2016, 08:38:38
    #19
    Muavinlik yapacagına git bi fabrikada çalış daha iyi. O iş öyle karşıdan göründügü gibi kolay değil. Kaptanın agız kokusunu çekersin, ahmete mehmete hizmet edicem diye canın çıkar, laf duyarsın + gecen gündüzün belli degil vs. Muavin arkadaşlarım vardı oradan biliyorum.
  • 30-03-2016, 14:05:10
    #20
    khA
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kesinlikle pişman olursun, çalışan arkadaşlarım 1-2 ay anca dayandı.

    Muavin olmak yerine fast food markalarında çalışabilirsin en azından müdür olup ardından bölge müdürlüğüne kadar yükselme imkanın var.
  • 30-03-2016, 19:01:17
    #21
    @HazarHizmet; sana hakaret ediyorlar hafız. çabuk yetişşşş.

    ha bu arada hazar şimdi askerde
  • 30-03-2016, 21:43:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @HazarHizmet; sana hakaret ediyorlar hafız. çabuk yetişşşş.

    ha bu arada hazar şimdi askerde
    hocam bu arkadaş kim aceba herkes bu arkadaşı söyledi

    @Lone;
  • 30-03-2016, 22:31:46
    #23
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu arkadaş kim aceba herkes bu arkadaşı söyledi

    @Lone;
    biraz değişik bir arkadaşımızdır. profiline girip konulara yazdığı mesajlara bakarsan arkadaşın çoktan 4. boyuta geçtiğini anlarsın. Ha bu arada kral bir muavindir. en son askerdeydi. bakalım
  • 31-03-2016, 07:54:51
    #24
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu arkadaş kim aceba herkes bu arkadaşı söyledi

    @Lone;
    O bir fenomen

    @CengizYurek ; tarif etmiş
  • 31-03-2016, 09:13:16
    #25
    Bu kadar ufak düşünme, muavin olacağına o otobüsün şoförü ol
  • 31-03-2016, 09:39:03
    #26
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar ufak düşünme, muavin olacağına o otobüsün şoförü ol
    Sende bir ara pilottun mübarek. hep uçuyordun. ne oldu varmı gelişme ?
  • 31-03-2016, 14:54:30
    #27
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende bir ara pilottun mübarek. hep uçuyordun. ne oldu varmı gelişme ?