Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kesinlikle pişman olursun, çalışan arkadaşlarım 1-2 ay anca dayandı.
Muavin olmak yerine fast food markalarında çalışabilirsin en azından müdür olup ardından bölge müdürlüğüne kadar yükselme imkanın var.