hocam bu arkadaş kim aceba herkes bu arkadaşı söyledi
@Lone;
biraz değişik bir arkadaşımızdır. profiline girip konulara yazdığı mesajlara bakarsan arkadaşın çoktan 4. boyuta geçtiğini anlarsın. Ha bu arada kral bir muavindir. en son askerdeydi. bakalım