Normalde muavine de ihtiyaç var deyip geçiştirirdim ancak ilk ve orta okulda derslerin başarılıymış ve liseye iyi bir puanla yerleştiğini söylüyorsun.
Bu durumda kesinlikle açık liseye yazıl ve hiç bir işe girme.
Çocuklarınızı kaliteli liselere gönderemedikten sonra normal liseye göndermenin bir anlamı yok. Onlara bir şey katmayacağı için senin de açık liseye yazılman bir kayıp olmayacak.
Lisedeki dersleri anlamaman problem değil. Önemli olan seni iyi bir üniversiteye yerleştirecek netlere ulaşman. Bunu da iyi bir dershane, özel ders ve azimle başarabilirsin. Üniversite sınavına adapte ol ve iyi bir üniversite yerleş!
Üniversiteye değil, iyi bir üniversiteye.
Ama unutmadan tercih senin; Muavinede ihtiyaç var