Motorsikletten Anlayanlar Bakabilir mi?
31
●5.496
- 23-03-2016, 16:05:22Bajaj Pulsar 200 Ns Kullandım.Sanki 600rr Kullanıyodum.Deli Gidiyor.150ccde Aynısı Gibi.Apacheyi Tavsiye Etmem.Şehir İçinde Kullanıcaksan Kullan Ama Şehirlerarası Yorar,Titreşim Yüksek Devirlerde Adama Alttan Bi Halay Seviyesine Getiriyor.Yamaha Desek Zaten Kendini Kanıtlamış.Güzel Seçimler Yapmışşın ,Şekil Olarak Beğendiğin Makineyi Kullanabilirsin.3 Motorda Başlangıç Motoru.
- 23-03-2016, 16:42:38Hocam daha önce motor kullanmadım a2 direksiyon sınavına girip motoru almayı düşünüyorum yukarıdaki motorlarıda fiyat ve görünüş olarak falan seçtim yoksa pek bilgim yok başlangıç olarak gider mi pulsar 150 sizce veya başka bir şey önerir misiniz?KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk defa kullanacağım motorsikleti, çok zor olmaz diye düşünüyorum fakat fazla profesyonel bir şeyde aramıyorum. Seçimleri fiyat ve görünüş olarak yaptım birazda yorumları okudum. Titreme olayları yolda kayma vs. çok olmaması lazım sizce pulsar 150 başlangıç için nasıl olur veya yukarıda belirttiklerim dışında bir öneriniz var mı?Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-03-2016, 16:52:465.000 lira butcen varsa 1500 u masraf olarak ayirmalisin (sigorta, vergi, plaka vs. ) kalan 3500 TL ile temiz ikinci el yamaha ybr 125 veya pulsar150ns oneririm. Sıfır ararsan Mondial 125 MH Drift var, mondialin en çok satan modelidir.
Ek olarak; ehliyet ise 1000 TL civarinda tutacaktir a2 icin tahminimce
Mobilden.. - 23-03-2016, 16:53:34Üyeliği durduruldu150 fazla gibi bajaj discovery 125 likler var onları önerebilirim başlangıç içinfurkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2016, 17:05:49Kardeşim,Yamaha Ve Bajaj Tvsye Göre Titreşim Daha Az Motosiklet Kaymasın Güvenli Gideyim Dersen Abs'li Motosiklet Alman Lazım Oda Bütçeni Aşar.Güzel Bir Lastik Takarsan Kaymayı Yüksek Oranlarda Azaltıcak.Ayrıca Korkma Ben 3 Yıl Kuryelik Yaptım.İnan Arabaların Gitmediği Buzlu Yollarda Motosiklet İle Gittim.Gayette Zevkli İdi.Yazdığın Motorların Dışında Scooter İstemiyorsan. Honda CBF150'de Alabilirsin.furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2016, 17:20:13sağolun hocam scooter tarzı düşünmüyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam b ehliyetim var zaten yazılıya falanda girmiştim sadece direksiyon sınavı için 1000 tl alınmaz herhalde ya o kadar da değildir değil mi?GameBoys61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun hocam onlarda fena değil gibi yalnız hız metresi 160-180 gibi bir şey hızlanması zor olur gibi geldi o konuda bir bilginiz var mıKLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bütçem o kadar olsa keşke de elde olan bu, motor yanlısıda değilim zaten fakat araba parası çıkmadığından el mahkum motor düşünüyorum şuan. bajaj discovery 125,Mondial 125 MH Drift,yamaha ybr 125 vs. önermiş arkadaşlar bunlar nasıl sizce. Hepsi aynı gözüküyor kaymayı lastikle halletsem titremesi çok olanlar acemileri zorlar diyorlar. Uzun yol sürmem zaten istanbul içi süreceğim fakat onada dikkat etmek gerek.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-03-2016, 17:27:47Hocam Kesinlikle Mondial Tavsiye Etmem.Masrafları Çok Olur.Ayrıca Titreşim Kesinlikle Seni Rahatsız Etmez.Uzun Yola Çıkarsın Devirli Kullanırsan Rahatsız Eder.Onun Harici İstanbul İçi Seni Rahatsız Etmez.İllaki Titreşimsiz İstiyorum Dersen Scooter Al Titreşim Olmaz,Vitesli Motosiklet Gibi Kaymasıda Çok Olmaz.Daha Güvenli Olur.Bu Arada Severek Binmeyeceksen Kesinlikle Motosiklet Alma.Anladığım Kadarı İle Sen Sadece Bu İşi Motosiklet İle Düşünüyorsun,Motosiklet Sigortları Yapan Firma Motosiklet Piyasasından Çekildi.Yüksek Meblağ Sigorta Ödersin.Ayrıca Motosiklet Ekipmanları Pahalı.Bence Sen 1,2 Milyar Daha Bul.Fiat Uno,Tipo Falan Al.O Kadarda Bulamam Dersen Tofaş Al.furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bajaj pulsarlarada o bakıyor hiç bir sıkıntısı yok ağır motor hem hafif motorda değil sürat yapmıyor diyorlarsa çıkıp bir pistte bassınlar bakayım 