Bajaj Pulsar 200 Ns Kullandım.Sanki 600rr Kullanıyodum.Deli Gidiyor.150ccde Aynısı Gibi.Apacheyi Tavsiye Etmem.Şehir İçinde Kullanıcaksan Kullan Ama Şehirlerarası Yorar,Titreşim Yüksek Devirlerde Adama Alttan Bi Halay Seviyesine Getiriyor.Yamaha Desek Zaten Kendini Kanıtlamış.Güzel Seçimler Yapmışşın ,Şekil Olarak Beğendiğin Makineyi Kullanabilirsin.3 Motorda Başlangıç Motoru.