• 27-02-2016, 12:54:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tipik türk hostcusu 0 prof. lik. Büyük ihtimalle canlı destekte mesajları cevaplayan aynı zamanda sitenin sahibi. Müşteri küfür bile etse karşılık vermemesi gerekiyor. Marka değeri ve toplum değerleri var şirketlerin. Sen karşındaki adamla dialoga girersen oda seni karalar.

    Yahu türkiyede garip birşey var. Fiziki donanımlara müdahil olmayan sadece datacenterdan paketler alıp onları satan insanlar kendini hosting olarak tanıtıyor. İnsan hayret ediyor.
  • 27-02-2016, 12:58:54
    #11
    nurettin'in müşteri temsilcisi değil ama iyi bir arkadaş olabileceğini gördüm. komik bir adam bir kere. "sen müşteri değilsin bedavacı birisin" yorumu samimi ve eğlenceli geldi bana. nurettin de olur derse, belki benim gibi bir dostu olabilir. aylık 1,5tl de veririm, simit alır. insanlara hakettiği gibi davranmayı sever nurettin, kibarsa kibar kabaysa kaba. örneklerle de açıklar ne güzel işte. tanısan sen de seversin aslında, sadece hayat sizi çok ters bir yerde karşılaştırmış. keşke 1,5tl daha verseydin de nurettin'i tanısaydın...




    ahahahhaa
  • 27-02-2016, 13:12:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Müşteri denen sıfatına tükürdüğüm beleşçinin teki.

    Nuretti denen kendini bi halt sanan da derhal işine son verilmeli. Bu nebiçim bir üslup?
  • 27-02-2016, 15:32:08
    #13
    Dostum bende ekşiyi böyle über enteller falan sanarlardım fakat orda 1,5 liranın hesabını yapıyor ki oraya takılan adamlar fularlı,kültürlü tipler olarak anılır ama iş paraya geldiği zaman nasıl bir çingene olduklarını göstermiş oldular sağolsunlar

    Yapmayın yahu.Adama ayrı burdan teşekkür etmek istiyorum gerçek ve doğru yüzünü gösterdiği için