tipik türk hostcusu

0 prof. lik. Büyük ihtimalle canlı destekte mesajları cevaplayan aynı zamanda sitenin sahibi. Müşteri küfür bile etse karşılık vermemesi gerekiyor. Marka değeri ve toplum değerleri var şirketlerin. Sen karşındaki adamla dialoga girersen oda seni karalar.
Yahu türkiyede garip birşey var. Fiziki donanımlara müdahil olmayan sadece datacenterdan paketler alıp onları satan insanlar kendini hosting olarak tanıtıyor. İnsan hayret ediyor.