nurettin'in müşteri temsilcisi değil ama iyi bir arkadaş olabileceğini gördüm. komik bir adam bir kere. "sen müşteri değilsin bedavacı birisin" yorumu samimi ve eğlenceli geldi bana. nurettin de olur derse, belki benim gibi bir dostu olabilir. aylık 1,5tl de veririm, simit alır. insanlara hakettiği gibi davranmayı sever nurettin, kibarsa kibar kabaysa kaba. örneklerle de açıklar ne güzel işte. tanısan sen de seversin aslında, sadece hayat sizi çok ters bir yerde karşılaştırmış. keşke 1,5tl daha verseydin de nurettin'i tanısaydın...




ahahahhaa