Dostum bende ekşiyi böyle über enteller falan sanarlardım fakat orda 1,5 liranın hesabını yapıyor

ki oraya takılan adamlar fularlı,kültürlü tipler olarak anılır ama iş paraya geldiği zaman nasıl bir çingene olduklarını göstermiş oldular sağolsunlar
Yapmayın yahu.Adama ayrı burdan teşekkür etmek istiyorum gerçek ve doğru yüzünü gösterdiği için