• 12-02-2016, 18:00:42
    #1
    İkinci el ürün aldım bir siteden ve ürün bozuk çıktı. Satıcıya geri gönderdim ücret iadem site tarafından yapıldı. Buraya kadar sorun yok fakat alıcı ürünü kargodan almadı ve bana geri döndü. Kargodan sürekli arıyorlar ücretini ödeyip almaya mecbursunuz diye ben tekrardan kargo ücreti ödemek istemiyorum almazsam ne olur yasal işlem falan yapabilirler mi ya da alsam ürün bende kalsa satıcı beni şikayet edebilir mi ürünü göndermedi diye?
  • 12-02-2016, 18:09:24
    #2
    şimdi kapıdan geri göndermeyip, teslim aldıktan biraz zaman sonra bağımsız olarak, kendi adınıza mı gönderdiniz? öyleyse biraz avantajları olabilir ama sanmam yasal bir işlem olsun.

    sen sadece ürünü gönderdiğine dair bir evrak tut elinde, geldiği adrese ve iletişim bilgilerine dair. eleman seni şikayet edemez ondan sonra.
  • 12-02-2016, 18:21:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok ilginç durum ürün iadesi yapıldıysa kişi neden geriye almıyor anlayamadım.
  • 12-02-2016, 18:29:38
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi kapıdan geri göndermeyip, teslim aldıktan biraz zaman sonra bağımsız olarak, kendi adınıza mı gönderdiniz? öyleyse biraz avantajları olabilir ama sanmam yasal bir işlem olsun.

    sen sadece ürünü gönderdiğine dair bir evrak tut elinde, geldiği adrese ve iletişim bilgilerine dair. eleman seni şikayet edemez ondan sonra.
    Teslim aldıktan sonra kendim gönderdim hocam.

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ilginç durum ürün iadesi yapıldıysa kişi neden geriye almıyor anlayamadım.
    Kargo ücreti ödememek için hocam 20 liralık ürün 16tl kargosu tutuyor, üstelik ürün bozuk alsa elinde kalacak çakallık yapıyor ş*refsiz. Bende bu yüzden tekrar almak istemiyorum işime yaramayacak bozuk ürün 16tl kargo ödedim geldiğinde şimdi almak için tekrar 16tl ödemem lazım.
  • 14-02-2016, 15:51:01
    #5
    Bu sorunu yasadım bende anakart aldım istemedigim bir üründü bu gelen geldi kargoyu teslim aldım sonrasında açtık baska o gün geri gönderdim ve para iadesi siteden yapıldı bana kargo gitti ve teslim edilemedi 1 ay kadar zaman için de kargo şirketi ürünü almam gerektigini söyledi ve işlem yapılacagını soyledi bende ürünü geri aldım ve ürün bende kaldı ürün çalışıyor fakat 30 lira kargo parası verdim ve ürünü 30 liraya almış oldum bir nevi kar ettim fakat neden böyle seyler yasayayım diye isyan ettim aradım aldıgım yeri konuşma yaparak hiçbir talet edilemez denildi satıcıyı siteden gönderdiler yinede ne olur olmaz diye satış işlemleri vs kayıtlı duruyor faskat yaklasık olarak 3 ay gecti sıkıntı yok yani..Eger ugraşmak istemiyorsan başımın gözümün sadakası olsun dicen alcan yani..
  • 14-02-2016, 16:14:38
    #6
    Geri al bir sorun olmaz.