Bu sorunu yasadım bende anakart aldım istemedigim bir üründü bu gelen geldi kargoyu teslim aldım sonrasında açtık baska o gün geri gönderdim ve para iadesi siteden yapıldı bana kargo gitti ve teslim edilemedi 1 ay kadar zaman için de kargo şirketi ürünü almam gerektigini söyledi ve işlem yapılacagını soyledi bende ürünü geri aldım ve ürün bende kaldı ürün çalışıyor fakat 30 lira kargo parası verdim ve ürünü 30 liraya almış oldum bir nevi kar ettim fakat neden böyle seyler yasayayım diye isyan ettim aradım aldıgım yeri konuşma yaparak hiçbir talet edilemez denildi satıcıyı siteden gönderdiler yinede ne olur olmaz diye satış işlemleri vs kayıtlı duruyor faskat yaklasık olarak 3 ay gecti sıkıntı yok yani..Eger ugraşmak istemiyorsan başımın gözümün sadakası olsun dicen alcan yani..